Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 : in hoeveel talen instelbaar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 : in hoeveel talen instelbaar ?

    ik ben nog steeds m'n spaarpotje aan 't vullen om een D70 aan te schaffen, en vraag me nu af in hoeveel talen is deze instelbaar
    display is normaal in 't Nederlands ?

    ongeduldig amateurke,
    groetjes, Bobke
    ________________________

  • #2
    Bobke,

    Menu is inderdaad instelbaar in het Nederlands, no problemo

    Veel plezier met je (toekomstige) D70 !
    D7000 en wat glas

    Comment


    • #3
      • Chinese
      • German
      • English
      • Spanish
      • French
      • Korean
      • Italian
      • Japanese
      • Dutch
      • Swedish
      Dat zijn de keuzemogelijkheden
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        thanx, Black B@andit !
        groetjes, Bobke
        ________________________

        Comment


        • #5
          Originally posted by Black B@ndit
          • Chinese
          • German
          • English
          • Spanish
          • French
          • Korean
          • Italian
          • Japanese
          • Dutch
          • Swedish
          Dat zijn de keuzemogelijkheden


          Maar pas op Bobke! Kies toch veiligheidshalve maar voor Nederlands ipv Chinees of Japans . Mijn neefke heeft zo ooit zijn GSM-menu op Japans gezet en heeft een week geduurd voor hij gevonden had hoe hij de taal terug kon aanpassen

          Comment


          • #6
            Originally posted by pcwiet
            Maar pas op Bobke! Kies toch veiligheidshalve maar voor Nederlands ipv Chinees of Japans . Mijn neefke heeft zo ooit zijn GSM-menu op Japans gezet en heeft een week geduurd voor hij gevonden had hoe hij de taal terug kon aanpassen
            Dat is trouwens hanidg als ge wilt dat de anderen met hun 'pollen' van jouw toestel blijven: zo staat mijn EOS 300D op Spaans, mijn Pentaxske op Frans en mijne PC op Portugees ingesteld. Mijn vrienden worden er zot van!

            (maar zou dat toch niet echt aanraden als je die talen niet machtig bent )
            http://www.digifotofreak.nl

            Comment


            • #7
              Originally posted by MarcFoto
              Originally posted by pcwiet
              Maar pas op Bobke! Kies toch veiligheidshalve maar voor Nederlands ipv Chinees of Japans . Mijn neefke heeft zo ooit zijn GSM-menu op Japans gezet en heeft een week geduurd voor hij gevonden had hoe hij de taal terug kon aanpassen
              Dat is trouwens hanidg als ge wilt dat de anderen met hun 'pollen' van jouw toestel blijven: zo staat mijn EOS 300D op Spaans, mijn Pentaxske op Frans en mijne PC op Portugees ingesteld. Mijn vrienden worden er zot van!

              (maar zou dat toch niet echt aanraden als je die talen niet machtig bent )

              Misschien off-topic, maar ik heb een hotmailadres in het Spaans en daar krijg ik nul komma nul spam op, terwijl de adressen die ik in het Engels en Nederlands heb ingesteld....

              Comment

              Working...
              X