Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Sint brengt mij een .......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Sint brengt mij een .......

    Nieuwe otto ma helaas woensdag pas afhalen Een Opel Astra GTC 1400 cc 140 pk

    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Re: De Sint brengt mij een .......

    Sjiek spul
    Heeft die al winterbanden?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: De Sint brengt mij een .......

      Normaal zou mijn nieuwe Dacia MCV op 10 oktober worden geleverd, maar dan kreeg ik bericht dat de levering was uitgesteld naar deze week, maar dat is blijkbaar ook niet gelukt (die is dus niet op tijd voor de Sint, misschien lukt het nog wel voor kerstmis??).
      Die is op 5 juli besteld, als ze toen hadden gezegd dat het zo lang zou duren, dan had ik wel iets anders gekocht .
      Begin deze week is de groene kaart voor de keuring van mijn Clio binnengekomen, maar ik was echt niet van plan om daarmee nog naar de keuring te gaan...
      Mijn garagist zal begin volgend jaar voor een oplossing moeten zorgen als die Dacia er dan nog niet is, want de Clio moet voor 3 januari goedgekeurd zijn (niet dat er iets aan mankeert, ik merk er toch niets verkeerd aan, maar met een auto van 14 jaar oud weet je nooit wat ze vinden als die gekeurd wordt).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: De Sint brengt mij een .......

        Junghans radio-controlled watch. Alles erop en eraan.



        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: De Sint brengt mij een .......

          Zien de Junghansen (wist niet dat ze nog bestonden) er vandaag de dag zo uit? Ik heb nog een ronde "analoge" uitvoering, met zwarte plaat. (KLIK)
          Radiogestuurd, maar energie wordt wel geleverd door zon; uiteraard te weinig (). Maar deze zal wellicht met batterij werken?
          Last edited by LesC; 6 december 2014, 11:04.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: De Sint brengt mij een .......

            Deze is discontinued maar ik wou hem absoluut "hebbeuh !!!"
            Is toch een ikoon uit de geschiedenis van Junghans.

            Iedere verzamelaar zou minstens één radio-controlled watch moeten hebben om alle andere horloges op juist te zetten.

            Ik heb ook de ana-digi versie, maar deze staat te koop ( wegens te veel horloges )

            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: De Sint brengt mij een .......

              @ LesC


              Een Solar werkt OOK op batterij hoor maar dan een oplaadbare.

              Kan ook stuk gaan/verslijten ( en dat doen ze ook ) maar man normaal gezien wel vervangen worden.
              Maar is niet goedkoop.
              Vind het persoonlijk zo geen meerwaarde tenzij je maar één horloge hebt.

              Want een Solar moet regelmatig (liefst dag-)licht hebben. En als je die niet alke dag draagt moet je die in een open kistje of een kistje met glas, voor een raam plaatsen.

              Anderzijds: een "gewoon" batterijtje gaat ongeveer 2 jaar mee, is mits wat handigheid zelf te plaatsen en kost ( mits verstandig aangekocht ) nog geen euro.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: De Sint brengt mij een .......

                Ik leef wat tijd betreft zoals de meesten op het Afrikaanse continent, waar ze zeggen "Jullie een klok, wij de tijd"... tenzij ik ergens een afspraak heb natuurlijk .

                Comment


                • #9
                  Re: De Sint brengt mij een .......

                  Dank voor de bijkomende info. Dus jij denkt dat er een batterijtje in mijn Junghans zou zitten? Ik heb geen verstand van techniek, maar inderdaad: de door het licht geproduceerde energie moet ergens opgeslagen worden.
                  De laatste jaren droeg ik deze horloge steeds minder, gewoon omdat ie op den duur meer aan het 'pinken' was (digitale weergave van sec of datum) dan normaal deed. Ik droeg dan de horloge zeg van Pasen tot begin september. Dit jaar heb ik 'm niet eens uit zijn doos gehaald (moet min. 24u 'opladen' onder een bureaulamp). Maar misschien is er dus nog hoop? Duur alleszins: enkele jaren geleden moest de ceramische band gewisseld worden (de tussenstukjes zijn in rubber en 'verduren' dus); kostte eigenlijk ook teveel. Maar bestaat Junghans nog?

                  (sorry voor de sinterklaas, om zo off topic te gaan )
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: De Sint brengt mij een .......

                    Mij is de Sint vergeten... Ik vond enkel een "hoopje niets"...
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: De Sint brengt mij een .......

                      Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                      Mij is de Sint vergeten... Ik vond enkel een "hoopje niets"...
                      Zolang er hoop is....
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: De Sint brengt mij een .......

                        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                        Zolang er hoop is....
                        er is altijd nog de Kerstman hoor.
                        ik heb een nieuwe monitor gevraagd.....wie weet..?
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: De Sint brengt mij een .......

                          Idd theokus nog geen rek met gehad maar heb nog een peugeot 206 gt staan en daar heb ik ze wel op ik denk ook bij heel vies weer de Peugeot ma te nemen van de vrouw hahahaha ma ik vrees winterbandjes voor den opel pppfff zal rek zijn 245-19- 45 ma wel leven mor één keer en ik ben aan het af tellen
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                          Comment


                          • #14
                            Re: De Sint brengt mij een .......

                            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                            Mij is de Sint vergeten... Ik vond enkel een "hoopje niets"...
                            Kies maar iets marie-anne
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: De Sint brengt mij een .......

                              Ook niets gevonden. Misschien was mijn verlanglijst te groot om door de schouw te geraken en komt het enkele weken later met de post.

                              Comment

                              Working...
                              X