Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex locaties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urbex locaties

    hey'kes

    een vraagje aan de urbexers onder ons.... ik en mijn vriend willen eens een urbex doen, maar hebben hier nog geen ervaring mee... en we zoeken in belgie leuke plekjes om eens zoiets te gaan doen... mensen met ideeen waar we eens kunnen gaan?

    alvast bedankt

  • #2
    Re: urbex locatie's

    nederland is ook goed

    Comment


    • #3
      Re: urbex locatie's

      ik denk dat je best naar google.be gaat , dat is een heel mooie locatie .Als je er wat tijd insteekt kun je via een weggetje naar nog heel mooie locaties ...

      Comment


      • #4
        Re: urbex locatie's

        En eens dat je er 1 hebt gevonden, vind je er vanzelf nog meerdere. Ik heb op 5 maanden tijd 300 locaties gevonden en bijna de helft ervan ook al effectief bezocht.

        Comment


        • #5
          Re: urbex locatie's

          Ben ook opzoek naar locaties maar wil wel zelf moeite doen, iemand tips om er aan te beginnen ?

          Comment


          • #6
            Re: urbex locatie's

            Oorspronkelijk geplaatst door Kurt C Bekijk bericht
            En eens dat je er 1 hebt gevonden, vind je er vanzelf nog meerdere. Ik heb op 5 maanden tijd 300 locaties gevonden en bijna de helft ervan ook al effectief bezocht.
            Hey Kurt C

            Mag ik eens wat vragen?
            Ik ben zelf al een paar maanden bezig met urbex en heb al stuk of 4 locaties gedaan. Graag zou ik er nog doen, maar wil ze zo als je zegt wel zelf zoeken in tegenstelling tot gewoon te vragen.
            Nu is mijn vraag hoe begin je te zoeken? via maps, gewoon google? zou je eventueel een paar tips kunnen geven hou je een locatie kan vinden op google. Heb al verschillende pogingen gedaan via google maps/streetview maar is op niets uitgedraaid.

            MVG
            Jens

            Comment

            Working...
            X