PDA

Volledige versie bekijken : Op stap

Guest4
4 december 2014, 14:48
Lang geleden dat ik hier een foto plaatste. Ik gooi hem maar gewoon in SC en jullie mogen bepalen of hij erin thuishoort of niet.
Mijn oude camera nog eens bovengehaald met 4:3 beeldformaat waar ik de foto niet ter plaatse kan controleren zoals bij de huidige dslr. Alles in z/w en wat met extra contrast gespeeld in de camera. Dus geen kleurenversie mogelijk.
Daarna de foto binnengehaald met efex pro silver en wat opgelicht en gesneden naar 2:3. Hij is niet super scherp, maar voor dit beeld vind ik het van ondergeschikt belang omdat ik de beweging van de persoon er juist in wilde hebben. Maar het oordeel ligt bij u natuurlijk, zoveel smaken bij beelden. ;) Bedankt voor het kijken. Nu zie ik ook pas de nieuwe challenge... Misschien had hij daar wel beter in gepast :(

http://www.fotosop.nl/afbeeldingen/3295504311512mg-_C044803-1.JPG

hypnomedi
4 december 2014, 18:33
knappe foto !

olivetti
4 december 2014, 18:39
Apart en mooi. Die (relatieve) onscherpte past hier goed

G.R.
7 december 2014, 12:42
Apart en mooi. Die (relatieve) onscherpte past hier goed
Graag sluit ik me aan bij deze commentaar.

Lagrange
7 december 2014, 21:48
Fijn beeld hoor :G
Ik ben wel niet zo'n fan van de toning en het vignet, ik denk dat met andere Silver FX presets een beter resultaat haalt.
Maar .... de fotograaf heeft altijd gelijk ;)

Frakske
10 december 2014, 14:32
Ik weet het zo niet ...
Mijn eerste indruk was eerder een beetje een mislukte foto en ik kan mij daar ook niet van ontdoen, die indruk kunnen de evt. verder toegepaste technieken voor mij niet wegdrukken ;)

Dushi
10 december 2014, 22:11
Ik denk in dezelfde richting als Frakske. Toning weinig funktioneel, foto staat niet lekker recht, onscherpte biedt geen meerwaarde. Ik mis "the point".

Guest4
11 december 2014, 08:07
Dank voor jullie bijdrages ;)

bouk
11 december 2014, 08:11
Lang geleden dat ik hier een foto plaatste. Ik gooi hem maar gewoon in SC en jullie mogen bepalen of hij erin thuishoort of niet.
---
dat hoor je natuurlijk zelf te bepalen hè.
maar ik vind het een mooie en ietwat intrigerede opname.
grt,bouk.

lockdriver
12 december 2014, 15:09
Met zulke beelden zul je voor- en tegenstanders hebben...(en iedereen heeft gelijk natuurlijk :D)
Voor mij is het geen topper, maar hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik het ga aanvaarden.
Inkadering / opbouw van het beeld is ook goed.