Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitwisselen urbex locaties!

    Dag allemaal,

    Ik heb de laatste tijd een lijst van urbex locaties gevuld, maar ik ben dus nog op zoek naar nieuwe, interessante locaties!
    Ik zet hieronder alle locaties die ik heb en mocht je nog een interessante locaties in ruil hebben mag je me altijd een privebericht sturen en dan kunnen we iets regelen!
    (mocht je voor de zekerheid wat foto's als bewijs willen zien, geen probleem )

    Mijn locaties zijn:

    Verlaten treinstation H
    Swamp hotel
    Hippodroom B
    Bloso Openluchtzwembad
    Garage Maes
    Lavoir triage
    Chateau bambi/chateau rouge
    Sauna J
    Chateau Nottebohm
    Industrial Power Plant
    Fort de la Chartreuse
    Château de Chasteleer
    Dadipark
    Bowling mill
    Villa Albert
    Val benoit Fabriek
    Val benoit universiteit
    Villa Walfahrt
    Dr Pepito
    Heavy metal

    Groetjes,
    Floris

  • #2
    Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Is er iemand die weet of Dadipark reeds afgebroken is? Zou er dit weekend eens naartoe willen gaan als het er nog is..

    Bedankt.

    Comment


    • #3
      Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Dadipark is wijlen. Was ook nooit de moeite.
      Betreft de lijst van Floriss : Swamp hotel is ook twee keer niks, een ruwbouw, Bloso ? Geen camera boven gehaald, Rouge is nog de schim van vroeger, Nottebohm : enkel de moeite van de buitenkant en een scheldpartij van de boze boer, Bowlingmill : toegankelijk langs achter maar zelf geen foto van overgenomen, Walfahrt : de schim van vroeger, Val Benoit is in renovatie, alle producten en apparaten zijn al een tijd weg. Val Benoit fabriek zegt me niks. Het kan het gebouw van de ingenieurs zijn. Ook erg leeg.
      Val Benoit is wijlen in mijn ogen.
      Pepito is goed maar overroepen.
      Al de rest heb ik nog niet bezocht maar als H : Hombourg betekent : ook slecht nieuws.
      Industrial power plant kan van alles zijn, indien het ECVB is : vergeet het.

      ik hoop jullie hiermee te hebben geholpen.

      Wel geen PM's aub.

      Comment


      • #4
        Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Zelf ben ik gene urbexer. Verleden week langs de verlaten steenkoolmijn van Cheratte Hasard gekomen. Geen idee hoe je daar binnengeraakt. Ik heb even een foto van de buitenkant genomen. Daar komen ze van ver naartoe. Er kwamen 2 Zwitsers aan mij vragen of ik wist waar je binnen kon komen en naast mij stonden nog Nederlanders te fotograferen.

        Comment


        • #5
          Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Villa Albert is ook weg.
          Hasard Cheratte is makkelijke ingang. Tenminste, moet wel bergje afdalen. Beetje onderzoek doen en je hebt het zo gevonden

          Comment


          • #6
            Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Ik wil ook wel wat locaties ruilen, als iemand interesse heeft dan stuur je maar een PM.
            mvg,
            Alexander

            Comment


            • #7
              Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Ik ben 2 dagen geleden nog langs Val Benoït gereden. Wijlen is het niet. Er wordt wel gewerkt in één gebouw. De rest staat nog leeg. Er zijn nog steeds mooie aula's te zien. Ik vind het best de moeite ondanks het feit dat het maar een schim is van wat het vroeger was.
              Het swamphotel is inderdaad een ruwbouw....van de jaren '80. Ondertussen mooi overgroeid en best leuk voor een uurtje. Tja een echte toplocatie is het niet maar toch, ik vind het (ook) best een leuke locatie. Op een mooie dag kan je op het dak zitten, en dan zit je boven een groene omgeving, best mooi allemaal.

              Comment


              • #8
                Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Hey luitjes,

                Ik zou echt heel graag een bezoek willen brengen aan de chapel van Scola CLXXV voordat het voledig getrashed is. Heeft iemand toevallig de locatie voor me? Ik heb zelf 92 locaties te ruil, waaronder 2 onbekende waar ik zelf tegen aan ben gelopen. Thanks alvast.

                Grtz,

                Luke

                Comment


                • #9
                  Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Hallo iedereen,

                  Ik ben nieuw hier. Ben de laatste jaren wel bezig met urbex. Resultaten kan je zien op lvophotography.tumblr.com
                  Ik heb wel wat locaties, maar ik vrees geen nieuwe aanwinsten voor jullie. Hoe moet ik dan in godsnaam ruilen?

                  Ik ben bij Fort de la Chartreuse geweest, Val Benoît, Duparc en Schotte
                  Huis Van Thuyne in Deinze (stelt helemaal niet veel voor maar heb er wel schone kiekjes kunnen maken). Ook is er aan de stationstraat in Deinze een fabriek waar je normaal gezien kunt binnenbreken, ons is het niet gelukt.

                  Verder nog Chateau Miranda (chateau Noisy), en nog eentje die kanten waar ik nie op kan komen.
                  Prison H15, chateau des amerois,

                  Vanmiddag ga ik naar de oude verpleegsterschool in Ronse, al vrees ik dat dat eigenlijk niet zo "vet" meer is :-)

                  Waarschijnlijk ken ik er nog maar bon, mijn oeuvre is niet zo groot.
                  Kunnen jullie me ook nog iets lenen? Of toch ruilen?

                  Bedankt!
                  Last edited by lissavo; 16 januari 2015, 11:04.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door lissavo Bekijk bericht
                    Hallo iedereen,

                    Ik ben nieuw hier. Ben de laatste jaren wel bezig met urbex. Resultaten kan je zien op lvophotography.tumblr.com
                    Ik heb wel wat locaties, maar ik vrees geen nieuwe aanwinsten voor jullie. Hoe moet ik dan in godsnaam ruilen?

                    Ik ben bij Fort de la Chartreuse geweest, Val Benoît, Duparc en Schotte
                    Huis Van Thuyne in Deinze (stelt helemaal niet veel voor maar heb er wel schone kiekjes kunnen maken). Ook is er aan de stationstraat in Deinze een fabriek waar je normaal gezien kunt binnenbreken, ons is het niet gelukt.

                    Verder nog Chateau Miranda (chateau Noisy), en nog eentje die kanten waar ik nie op kan komen.
                    Prison H15, chateau des amerois,

                    Vanmiddag ga ik naar de oude verpleegsterschool in Ronse, al vrees ik dat dat eigenlijk niet zo "vet" meer is :-)

                    Waarschijnlijk ken ik er nog maar bon, mijn oeuvre is niet zo groot.
                    Kunnen jullie me ook nog iets lenen? Of toch ruilen?

                    Bedankt!
                    Wablief , foei !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Nee.




                      Life through a lens..

                      Comment


                      • #12
                        Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door lissavo Bekijk bericht
                        Hallo iedereen,

                        Ik ben nieuw hier. Ben de laatste jaren wel bezig met urbex. Resultaten kan je zien op lvophotography.tumblr.com
                        Ik heb wel wat locaties, maar ik vrees geen nieuwe aanwinsten voor jullie. Hoe moet ik dan in godsnaam ruilen?

                        Ik ben bij Fort de la Chartreuse geweest, Val Benoît, Duparc en Schotte
                        Huis Van Thuyne in Deinze (stelt helemaal niet veel voor maar heb er wel schone kiekjes kunnen maken). Ook is er aan de stationstraat in Deinze een fabriek waar je normaal gezien kunt binnenbreken, ons is het niet gelukt.

                        Verder nog Chateau Miranda (chateau Noisy), en nog eentje die kanten waar ik nie op kan komen.
                        Prison H15, chateau des amerois,

                        Vanmiddag ga ik naar de oude verpleegsterschool in Ronse, al vrees ik dat dat eigenlijk niet zo "vet" meer is :-)

                        Waarschijnlijk ken ik er nog maar bon, mijn oeuvre is niet zo groot.
                        Kunnen jullie me ook nog iets lenen? Of toch ruilen?

                        Bedankt!
                        wie zou er nu willen ruilen met iemand die in 1 post al 3 locaties schrijft, soms vraag ik mij toch af of er echt niet nagedacht wordt vooraleer er iets gepost word

                        en kleine tip om urbex locaties te vinden in volgende link:

                        link

                        Comment


                        • #13
                          Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Ik zou zeggen aan de Urbexers : wees niet te streng voor de beginnersfouten. Jullie (ook ikzelf) hebben destijds deze fout gemaakt.
                          Gun elkeen zijn leerproces, niet iedere beginner heeft een beeld van dit -bijwijlen- smerige wereldje.

                          PaulM

                          Moderator Note: Goed advies, maar dat zinnetje waarin je op de man speelt heb ik verwijderd. Het forumreglement is duidelijk genoeg over persoonlijke aanvallen - gelieve dit dus te laten.
                          Last edited by Laurens; 18 januari 2015, 13:50.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Enkele jaren terug kwam ik op een website van een urbexer terecht waar er foto's op stonden van een leeg fabriekspand in de buurt van Gent. Het was een chocoladefabriek. Als ex-werknemer zou ik deze foto's graag nog eens terug zien maar ik vind de website niet meer terug.

                            Iemand die weet waar ik het over heb? Het pand is ondertussen verbouwd naar 3 nieuwe bedrijven dus niet meer te bezoeken.

                            mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Bedankt PaulM.

                              Ik snap uw reactie hé, gefrustreerde urbex-er. Maar ik heb eigenlijk het schijt van dat geheimelijk gedoe. Ookal weet ik dat 't niet anders kan. Dus ja, heb ik mijn locaties direct prijsgegeven in de hoop iets terug te krijgen.
                              Maar ik zal het niet meer doen, mijn excuses.

                              Gegroet.

                              Comment

                              Working...
                              X