Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

    Zopas boekte ik voor 27/12 een overnachting in familiekamer bij booking.com (Kerstmarkt Aken + 1/2 dagje Monschau) maar heb helaas moeten annuleren....
    Dinsdag 23/12 kramen ze in Duitsland blijkbaar al alles op volgens enkele collega's

    Enige mogelijkheid zou zaterdag 13/12 zijn maar we vinden niets meer -100 eur
    Het moet in Aken zelf zijn, anders kun je niets drinken en parkingprobleem.

    Zijn er nog andere sites als booking.com die wel nog iets vrij zouden hebben -100 eur in Aken zelf?
    Ik ken niet veel van online bookingssites, vrees dat we te laat gaan zijn

    Oberhausen zou ook goed zijn (kent iemand deze?), is ook niet zover.
    Strassbourg zou ook mooi zijn, de grootste van Europa en daar staan de kerstmarkten nog tot 31/12 maar deze is te ver...
    Last edited by CanonYouCan; 3 december 2014, 17:58.

  • #2
    Re: Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

    Wanneer je voor de 27'ste boekte dan is weihnachten voorbij want dat valt dit jaar op de 25'ste.

    Comment


    • #3
      Re: Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Wanneer je voor de 27'ste boekte dan is weihnachten voorbij want dat valt dit jaar op de 25'ste.
      Tot 2020 valt Weihnachten zeker op 25 december en Nieuwjaar waarschijnlijk ook op 1 januari

      Comment


      • #4
        Re: Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

        Een andere goede site is HRS.DE voor hotelnachten.

        Wat je ook nog kan doen, is op de dag zelf een paar hotels bellen en vragen of ze geen vrije kamer hebben voor minder dan 100€.

        Comment


        • #5
          Re: Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

          IBIS Budget Aachen Nord : 56€ gedurende de week voorafgaand aan 24/12 voor een kamer met 2 volwassenen en 1 kind.


          IBIS hotels zijn nogal sober ingericht, maar ik gebruik ze regelmatig als ik op doorreis ben in Frankrijk.

          Comment


          • #6
            Re: Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

            Bedankt, maar er is niets beschikbaar (2 personen + 1 kind van 7j dus met aankomst za 13/12 en vertrek 14/12).
            Enkel de Ibis in Seraing - Dueren en Luik staan als vrij...

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            IBIS Budget Aachen Nord : 56€ gedurende de week voorafgaand aan 24/12 voor een kamer met 2 volwassenen en 1 kind.


            IBIS hotels zijn nogal sober ingericht, maar ik gebruik ze regelmatig als ik op doorreis ben in Frankrijk.

            Comment


            • #7
              Re: Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

              Via HRS vind ik toch een paar Hotels op circa 12-15 km van het centrum.

              Als je dan te veel van die goedkope opgewarmde wijn wil drinken, voorzie dan maar een Taxi. Dat kost ook geen fortuinen.

              Comment


              • #8
                Re: Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

                T'is meer het vrouwtje die dwars zit, zij wil een hotel met parkingplaats in Aken, dus vrees dat het voor volgend jaar zal zijn, geen familiekamers met 3 meer -€100, tenzij er nog een last-minute ergens te koop komt, maar vrees ervoor...

                Anders misschien Oberhausen in combinatie met Duisburg, zijn er al mensen naar deze 2 geweest en de moeite ?
                Maastricht/Valkenburg ook al niets meer beschikbaar -€100 op 13/12 (of 20/12) daar staat de kerstmarkt langer.

                Las net een artikel dat Essen eerste keus is op een site, daar is er wel nog plaats
                De pagina die je zocht is niet gevonden. Deze bestaat niet (meer) of is verhuisd naar een andere plaats op onze site. Wij vragen je te controleren of je het juiste adres hebt ingevoerd.


                Op hln staan ook hun favorieten http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/ar...tmarkten.dhtml
                Köln & Duisburg zijn we recent geweest (weliswaar geen kerstmarkt, maar om te winkelen, daarom liever niet daar opnieuw om eens andere stadjes te zien).

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Via HRS vind ik toch een paar Hotels op circa 12-15 km van het centrum.

                Als je dan te veel van die goedkope opgewarmde wijn wil drinken, voorzie dan maar een Taxi. Dat kost ook geen fortuinen.
                Last edited by CanonYouCan; 5 december 2014, 01:46.

                Comment


                • #9
                  Re: Kerstmarkt Aken betaalbaar online boeken te laat?

                  De combinatie Oberhausen-Duisburg hebben wij in 2010 op een weekend in half december gedaan. Geboekt in Essen bij Best Western. Van daaruit een kwartiertje rijden met de auto naar Oberhausen. Daar stonden wel minstens 150 autobussen. Zo druk dat je zelfs het shoppingcenter niet meer in kon komen. Aan het shoppingcenter is een tramhalte van waaruit je op 20 minuten in Duisburg bent.
                  Daar was het helemaal niet druk, maar er was dan ook niet veel te zien. Wegens grote koude en weinig te beleven, bijna heel de namiddag in een koffiehuis doorgebracht. 's Zondags was bijna alles gesloten in Duisburg. Uit pure verveling 's middags al terug vertrokken en dan nog wat gaan wandelen in Eindhoven. Die kerstmistrip was een echte flop.

                  Comment

                  Working...
                  X