Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DHMedia - A cold an foggy day

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DHMedia - A cold an foggy day

    Dag iedereen, weer even geleden dat ik hier wat gepost heb.
    Normaal hou ik me alleen bezig met auto's, mensen en straatotografie maar gisteren hebben we iets anders geprobeerd.
    Een tripje naar de voeren op een koude en vooral mistige dag maar daar was ik helemaal niet kwaad om als ik onderstaande plaat zie.
    Hoop dat jullie hem leuk vinden !

    Last edited by D4VY; 1 december 2014, 10:17.

  • #2
    Re: DHMedia - A cold an foggy day

    Heel mooi hoor, ik zou enkel de vignetering wegwerken en een heel klein "toefke" verscherpen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: DHMedia - A cold an foggy day

      Ik had inderdaad de verkeerde versie online geplaatst.
      Hier is de vignetering weg en komt de contour van het landschap ook beter naar boven.
      Voorgrond heb ik wat meer schaduwen terug gebracht maar voor de rest heb ik niets gedaan buiten een B/W compositie.

      Comment


      • #4
        Re: DHMedia - A cold an foggy day

        't Is een mooie.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: DHMedia - A cold an foggy day

          Ik vind hem ook mooi , en van dezelfde reeks uit de mijne hier 'beetje mist' heb ik ook dergelijke foto's klaarliggen, maar eerlijk? Durf ze niet zo goed te plaatsen. Het komt omdat ik geen natuurfotograaf ben, net zoals u schrijft bovenaan Maar we proberen het wel, toch? Nu zie ik pas in de mist je logo opduiken Dacht eerst foutje, betrapt ...

          Comment


          • #6
            Re: DHMedia - A cold an foggy day

            Dankjewel beiden en inderdaad MG, we proberen het dus ik krijg graag kritiek.
            Dan zal de foto de volgende keer beter zijn.

            Comment


            • #7
              Re: DHMedia - A cold an foggy day

              Mooi van compo...Denk goed dat je hem hebt omgezet naar zwart/wit...Altijd mooi in combinatie met mist...
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X