Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Best of Louis de Funès

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Best of Louis de Funès

    Deze box zag ik al in Mediamarkt en vandaag in Standaard Boekhandel :
    Op zoek naar de leukste films? Op de webshop van Standaard Boekhandel vind je meer dan je zoekt.


    Prijs is in beide winkels dezelfde maar wat ik wil weten is of de ondertiteling (enkel Nederlands) kan uitgeschakeld worden. Had al eens voor een paar euro La Grande Vadrouille en Le Corniaud gekocht in MM en van die kon je dus de ondertiteling niet uitschakelen. Daar erger ik me enorm aan.
    Deze box spreekt me erg aan, en de prijs is correct, maar als ik de ondertiteling niet kan uitschakelen zal ik alle films apart moeten bestellen bij Amazon.fr (wat veel duurder zal uitvallen)...
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Best of Louis de Funès

    Dank voor de link.
    La Soupe aux Choux is één van zijn geweldige films.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Best of Louis de Funès

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Deze box zag ik al in Mediamarkt en vandaag in Standaard Boekhandel :
      Op zoek naar de leukste films? Op de webshop van Standaard Boekhandel vind je meer dan je zoekt.


      Prijs is in beide winkels dezelfde maar wat ik wil weten is of de ondertiteling (enkel Nederlands) kan uitgeschakeld worden. Had al eens voor een paar euro La Grande Vadrouille en Le Corniaud gekocht in MM en van die kon je dus de ondertiteling niet uitschakelen. Daar erger ik me enorm aan.
      Deze box spreekt me erg aan, en de prijs is correct, maar als ik de ondertiteling niet kan uitschakelen zal ik alle films apart moeten bestellen bij Amazon.fr (wat veel duurder zal uitvallen)...
      Ik heb ze hier ook zien staan in Leclercq. Helemaal frans, zonder ondertitels. Wil je dat ik even ga kijken wat ze kost. Ik wil het je wel opsturen dan hoor. Dan heb je geen gedoe meer met ondertitels
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: Best of Louis de Funès

        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        Dank voor de link.
        La Soupe aux Choux is één van zijn geweldige films.
        Was ook zijn laatste. Kort daarna overleed hij aan een hartaanval.
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: Best of Louis de Funès

          Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
          Ik heb ze hier ook zien staan in Leclercq. Helemaal frans, zonder ondertitels. Wil je dat ik even ga kijken wat ze kost. Ik wil het je wel opsturen dan hoor. Dan heb je geen gedoe meer met ondertitels
          Ik woon op een half uur van de Franse grens, da's 't probleem niet. Wil gewoon weten of je die ondertitels in de 'Belgische' versie kan uitschakelen...
          En die site van Leclerc... wat een ramp, zelden zo'n rommelsite gezien...
          Maar enfin, Wattrelos is voor mij 't dichtste. Mocht je nog eens in één van de winkels zijn, laat dan maar de prijs weten (als het over dezelfde box gaat natuurlijk)...
          Last edited by Kaneda; 27 november 2014, 20:27.
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Best of Louis de Funès

            La grande vadrouille, vind ik nog steeds één van de betere ...
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Best of Louis de Funès

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              La grande vadrouille, vind ik nog steeds één van de betere ...
              Een klassieker, zonder twijfel, en één van de meest gekende. Maar hij heeft er nog heel veel andere die de moeite waard zijn, niet noodzakelijk beter of slechter...
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • #8
                Re: Best of Louis de Funès

                Als er iemand weet waar je 'Jo" op dvd kan vinden mag hij/zij dat altijd laten weten. Eentje die ik mis in de collectie.

                Comment

                Working...
                X