Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukken kerstkaart via online service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afdrukken kerstkaart via online service

    Voor het afdrukken van uw kerstkaartje via een online service (pixum/smartphoto/...).
    Als je uw kerstkaart afdrukt als een gewone foto dan krijg je deze met tekst op de achterkant,
    wat niet echt past voor een kerstkaart. Is er een dienst waar je foto's kan afdrukken zonder tekst op achterzijde?
    Foto's afdrukken als kerstkaart bij bv. smartphoto (1€ voor een kaartje 10x15) kost een heel stuk meer.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Afdrukken kerstkaart via online service

    Moderator Note: Ik zie dat je exact dezelfde vraag in iemands anders zijn/haar topic gesteld heb. Die haal ik even weg, want misschien was dat 'topic hijacking' en anders in ieder geval 'crossposting', en beide kunnen niet.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Afdrukken kerstkaart via online service

      Dat gezegd zijnde (als Mod):
      • Persoonlijk maak ik voor onze kerstkaartjes gebruik van de diensten van Apple. Niet goedkoop, maar alleszins goedkoper dan vergelijkbare en niet zelf ontworpen kaartjes van Hallmark, en ze komen met envelop en al. De enige kritiek die ik op de Apple-kaarten heb, is het formaat; dat vraagt nl. bij onze Bpost om 2 postzegels ipv eentje (en ik heb een aantal EU-zegels nodig, en zelfs een paar Wereld-zegels). 't Is maar één keer kerst, zou ik zeggen.
      • Dit jaar in de zomer, ipv de nodige ansichtkaartjes in de krantenwinkel te gaan kopen, had ik vooraf bij Kruidvat een aantal zelf ontworpen ansichtkaarten laten afdrukken. Op de voorkant: mijn foto, en op de achterkant: de nodige onderverdelingen voor tekst, adres, postzegel... het klassieke formaat. Mijn foto voor zomer 2015 ligt al klaar!

      Je zult dus moeten zoeken (of hopen dat iemand met ervaring reageert) naar wat je precies nodig hebt: je hebt de online diensten van Kruidvat, Vistaprint, en vergeet zeker onze sponsor CeWe (trouwens, Kruidvat drukt bij CeWe) niet. Wie weet krijg je bij onze sponsor nog een korting, al zou het kunnen dat je daarvoor lid van de VZW BelgiumDigital moet zijn. Ik merk in ieder geval dat de verschillende online diensten andere modellen (en soms ook templates) hebben. Zo moest ik, zowel voor een 60-jarige vriendin, maar ook voor onze eigen dubbele Babyborrel, in het verleden beroep doen op Vistaprint, omdat zij het model aanbieden dat ik nodig had.
      Last edited by LesC; 27 november 2014, 18:53.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Afdrukken kerstkaart via online service

        Ik zie idd bij cewe afdrukken van kaartjes 10x15 voor 15c.
        Bedankt.

        Comment

        Working...
        X