Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test plaatsen foto

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test plaatsen foto

    Test van een foto vanuit upload shoot.


  • #2
    Re: Test plaatsen foto





    [IMG]IMG_3450B by christophe_debuck, on Flickr[/IMG]

    [IMG]IMG_3482 by christophe_debuck, on Flickr[/IMG]
    Last edited by ChristopheDB; 26 november 2014, 10:29.

    Comment


    • #3
      Re: Test plaatsen foto

      Ik zie twee foto's en één kruisje!
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: Test plaatsen foto

        Eerste foto is via shoot upload, staat er al lang op. Kruisje is ook van shoot upoad, maar werkt niet. Derde en vierde foto via Flickr. Heel raar dat dit niet werkt via shoot.

        Comment


        • #5
          Re: Test plaatsen foto

          Ik zie vier foto's als ik één 'JPG' omzet naar 'jpg'; en als ik alle ballast verwijder ziet het er zó uit:

          Oorspronkelijk geplaatst door ChristopheDB Bekijk bericht






          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Test plaatsen foto

            Om een of andere reden (ik heb dit probleem al gezien) is het opgelost als je JPG verandert in jpg:

            of met de img-tags:


            (maar zoals elders al gezegd, het aantal dat je kunt opladen is eigenlijk te beperkt)

            Zowel Jos als ik komen tegelijkertijd met het JPG vs jpg probleem...
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Test plaatsen foto

              Moderator Note: Je hebt alleszins de techniek beet!
              Tenzij je nog wat wil vragen, vertellen, proberen, doen... wordt deze topic eerlang gesloten.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Test plaatsen foto

                OK! Inderdaad JPG omgezet in jpg en dit lukt.
                Mag voor mij inderdaad gesloten worden.
                100 X dank, mag ook 1000 zijn.

                Comment


                • #9
                  Re: Test plaatsen foto

                  Moderator Note: OK. Topic gaat dicht. Het Testforum is de beste plaats om je links te testen, omdat je hier alle hulp krijgt die je nodig hebt. De topic moet dicht, want anders zou je je foto's niet elders op het forum mogen posten (cross-posting). Dit is eigenlijk de enige plaats waar het eventueel kan (maar enkel om te testen).
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X