Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 4S : SHSH Blobs IOS 7.1.2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPhone 4S : SHSH Blobs IOS 7.1.2

    Gelijk in het onderwerp staat.
    Heeft iemand soms ooit zijn SHSH Blobs gesaved?

    Mijn 4S heeft steeds goed gewerkt. Na de update naar 8 moet ik vastellen dat het overal 'n sec wachten is.
    Ik druk bv op contacten, krijg een wit scherm en dan pas komen de contacten met 'n dikke sec vertraging.
    Ook de algemene respons is gewoon trager.

    Normaal gezien is de 7.1.2 nog te downloaden, maar apple signed deze versie niet meer. (gestopt sept-okt)

    Met het programma iFaith (windows) kan je de SHSH Blobs van je toestel saven, zolang dit nog werd gesigned.
    Dus is deze vraag speciaal voor de mensen die zich wat intensiever bezighouden met jailbreaken en een 4S hebben.

    Ik heb nu de 8.1 met jealbreak en de SHSH Blobs van de 8.beta en 8.1 kunnen weg saven met iFaith.

    Ondertussen is de 8.1.1 uit die het jailbreaken moet vermijden, maar ondertussen is die ook al gekraakt.

    IOS 8.1.1 zou speciaal de oudere toestellen gelijk 4S en iPad2 sneller en stabieler moeten maken.
    In werkelijkheid, gaat het trager en met de 8.1 ben ik al extra 700 MB kwijt. ( heb maar 8GB )

    Ik zou er veel voor over hebben om terug IOS 7.1.2 te hebben.

    De bottom line is dat apple met mijn peren aan 't spelen is...ik word dat kotsbeu.
    Je kan zelfs geen backup van IOS 8 op IOS 7 plaatsen. Je hebt gewoon geen keuze meer....daarom:
    Ik heb me terug 'n andriod gekocht ( S4 ) met kittekat en 'n heerlijk 5" scherm van 1920*1080.

    Van Symbian naar Andriod > naar Windows Mobile(ook zo'n geval) >naar IOS om terug te eindigen bij Andriod.
    Om toch maar tenminste te weten wat, waar staat. Bij IOS en Windows 8, wat wel vlot werkt, heb je totaal geen inspraak meer.

  • #2
    Re: iPhone 4S : SHSH Blobs IOS 7.1.2

    Ik dacht dat die blobs gebonden zijn aan de betreffende iPhone en je niet andermans blobs kunt gebruiken.

    Comment


    • #3
      Re: iPhone 4S : SHSH Blobs IOS 7.1.2

      Ik heb hier de 4S draaien onder 8.1.1 zonder problemen, het is wel een 32gb versie.
      Ik heb gehoord dat IOS 8 niet aan te raden is op 4S met 8gb.

      Mvg Yves.
      What you see is what you get

      Comment

      Working...
      X