Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dank u Telenet.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dank u Telenet.

    Tarieven gaan stijgen.
    Telenet gaat een aantal tarieven van een aantal vaste diensten verhogen op 25 januari 2015. Basis internet en digitale televisie stijgen met 1,99 euro per maand.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Dank u Telenet.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Tja, het blijft Telenet, he.
    Waarschijnlijk is dat de reden dat ze pas nu hun poorten >1024 grotendeels open gezet hebben. Zo zijn er weer wat mensen blij geweest voor enkele dagen. Mogelijk willen ze wat extra inkomsten genereren omdat er zo "masaal" data verbruikt wordt met Netflix.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Dank u Telenet.

      Al iet weten afslaan Theo?
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Dank u Telenet.

        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Al iet weten afslaan Theo?
        De lonen/uitkeringen... (indexsprong).
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Dank u Telenet.

          Hehe...
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Dank u Telenet.

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Al iet weten afslaan Theo?
            Nope
            En zie verder #4.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Dank u Telenet.

              nog onlangs een enquete ingevuld, hen laten weten dat ik het te duur vond, dat ze niks deden voor oudere klanten, dat de programma's zich steeds weer herhalen, voor het moment weer een op straat 13 waarvan ik de teksten kan meezeggen, hen ook verwittigd dat als mijn moeder die hulpbehoevend is er niet meer is , ik de hele boel opblaas, dat ze het mogen hebben, dit na 20 trouwe klant geweest te zijn..... ben al geen tv fanaat.....dus voor mij.....hoeft het niet meer, alleen internet en daar zijn er nog vele providers denk ik
              groetjes aline

              Comment


              • #8
                Re: Dank u Telenet.

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Nope
                En zie verder #4.
                Dus niet.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #9
                  Re: Dank u Telenet.

                  Nu mijn Internet verbinding terug normaal werkt, even op hun site gaan zien wat mijne toeslag zal zijn.

                  Ik mag dus maandelijks 3,69 EUR extra gaan betalen vanaf 25/01.
                  Mvg,
                  Rudy Mas
                  Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dank u Telenet.

                    Dat is dan 3€ extra op de 87€ ... mijn verzekeringen gaan veel sneller de hoogte in dan dit hoor.
                    En voor de rest klaagt men wel als het wat duurder wordt, maar men klaagt niet dat de snelheid de laatste tijd meer dan verdubbeld is, dat de limieten steeds ophoog gaan, dat men er meer en meer gebruik van maakt.
                    Stuur allemaal terug fotokes door van 0,5MB zoals vroeger in plaats van 6 MB, dit belast hun netwerk minder en kost hun ook minder aan bandbreedte.
                    Dat providers meer en meer moeten investeren ligt mee aan ons gedrag, we verbruiken steeds meer.
                    Dat is niet als verkeerstaks om steeds maar minder te mogen rijden.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dank u Telenet.

                      Het is ook niet dat er geen andere, vaak goedkopere, providers zijn. En je stapt zo over.
                      Persoonlijk zijn de hotspots voor mij een goede reden om te blijven. Meeste andere providers bieden dit niet. Door de hotspots heb ik geen mobiel internet nodig. En een snelle optelsom leert me dan dat telenet nog altijd kwaliteit/prijs toppie is.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dank u Telenet.

                        Prijzen al bekeken bij SFR France?
                        Een voorbeeld:

                        59,98€/MOIS:

                        Box TV Fibre de SFR
                        Internet Fibre
                        + Télévision
                        + Téléphone
                        + Carré 3 Go
                        Appels illimités en France et DOM
                        SMS / MMS illimités
                        Internet 3 Go + SFR Cloud

                        Nogal wat goedkoper dan in den Belgiek.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dank u Telenet.

                          Is het waar dat telenet zijn poorten onder de 1024 openzet? allemaal?
                          Dat is vele jaren een doorn in mijn oog geweest omdat ik zelf een paar servers heb lopen op internet waar mijn e-mail boxen op staan.
                          Nu ben ik bij edpnet en daar zijn alle poorten open op 1 na en dat is poort 25 voor SMTP protocol, die draai ik nu op poort 26 op de server en dat gaat ook.
                          Dus voor mijn email ben ik niet afhankelijk van de "goede zorgen" die de provider voor mij in gedachten heeft.

                          Edit:
                          Het is nog waar ook LOL.
                          Net gelezen op tweakers ... http://tweakers.net/nieuws/99860/tel...r-1024-op.html

                          Maar ja, wat ze zeggen is ook behoorlijke onzin heh.
                          Wat gaan ze doen met ipv6 dan? dan staat ook weer elke device zomaar direct op internet met een eigen ip.
                          Straks hacken ze nog mijn koffiemachien of mijn relaxzetel.
                          Last edited by xafke; 25 november 2014, 00:21.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dank u Telenet.

                            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                            Is het waar dat telenet zijn poorten onder de 1024 openzet? allemaal?
                            De meeste, maar niet allemaal. Onderstaande poorten kun je niet gebruiken:
                            TCP: 25, 53, 135, 137, 138, 139, 161, 162, 445 en 1080
                            UDP: 53, 135, 137, 139, 161 en 162

                            Enfin, al blij dat ik nu eindelijk mijn webservertjes op de "normale poorten" (80/443) kan laten draaien.
                            SMTP en DNS blokkering blijft natuurlijk jammer.
                            David Leemans
                            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dank u Telenet.

                              Inderdaad kost het veel geld om dergelijke infrastructuur up to date te houden, maar het is wel zo dat dit in omringende landen wel kan voor veel minder geld. Voor een stuk betaal je ook voor de grootheidswaanzin van Telenet. Al die overnames, reclame en sponsoring, moet dat wel?
                              Hombre

                              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                              Comment

                              Working...
                              X