Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografielocatie voor hikers in februari

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografielocatie voor hikers in februari

    Hi allen!

    Midden februari heb ik eindelijk eens een lesvrije week, en wilde dan graag een kort reisje plannen.
    De meeste studiegenoten gaan op skivakantie, maar als fotograaf wilde ik eerder gaan hiken met de camera.

    Nu, ik zit al jaren met schotland in mn hoofd, en dacht momenteel meerbepaald aan Loch Lomond, makkelijk te bereiken vanuit Glasgow.

    Maar: Is Schotland in februari wel doe moeite? Of wacht ik dan beter tot in de lente-najaar?
    Indien schotland geen goede keuze is: weet iemand een locatie die wel de moeite is, en dichtbij is? (vliegticket van max rond de 100 euro)
    NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
    https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

  • #2
    Re: Fotografielocatie voor hikers in februari

    in Vlaanderen of Zeeland is altijd veel te zien en te beleven, zeker langs de kusten en in de grotere steden zoals Antwerpen.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Fotografielocatie voor hikers in februari

      Ik zie niet in waarom Schotland niet de moeite zou zijn, maar plan best een goede voorbereiding op het gure winterweer.
      Hou er ook rekening mee dat je maar over heel korte dagen zal beschikken, rond 17u zal je al geen foto's meer moeten maken vanwege de invallende duisternis.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Fotografielocatie voor hikers in februari

        Bedankt voor de reacties! Ik ben echter op zoek naar locaties in de natuur, dus niet antwerpen, en liefst iets verder weg dan zeeland, hen graag wat bergen en inderdaad, de korte dagen, daar had ik nog niet aan gedacht...
        NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
        https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

        Comment


        • #5
          Re: Fotografielocatie voor hikers in februari

          Opaalkust, wel even de uren van de getijden nakijken voor vele stranden. Maar dat is niet te ver weg, veel te zien, veel natuur en mooi ingeplante dorpjes!

          Schotland is zeker een aanrader, maar in februari zal het er zeker koud zijn!! Wij zijn ooit in april geweest, met de tent. Ik kan je verzekeren dat je dan heel snel leert hoe je je moet kleden, nog warmer om te slapen dan om te wandelen!! (en ja, we hadden deftige slaapzakken mee!)

          Tom
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

          Comment


          • #6
            Re: Fotografielocatie voor hikers in februari

            De streek van normandie mont saint michel - saint malo - Dinan etc...

            groeten
            Canon EOS 550D // 15-85mm IS

            Comment

            Working...
            X