Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke externe flitser voor coolpix 8700 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke externe flitser voor coolpix 8700 ?

    Ik ben op zoek naar een externe flitser voor mijn toestel. Nu vraag ik me af ( want ik heb al wat gekeken op de Nikonsite ) welke flitser ideaal zou zijn voor mij.
    Ik zou hem zowel voor binnen als voor buiten ( toch een bereik van ongeveer 15 à 20 meter of is dit onrealistisch ? ) willen gebruiken, eveneens geschikt voor macro's ... Op mijn toestel zal binnenkort een tele- en groothoekconvertor gebruikt worden.
    Help mij a.u.b. !
    Groeten, Geert
    BD0282BE
    Nikon Coolpix 8700 + TC-E15ED + WC-E80 + SB-50DX http://users.pandora.be/geertvantveer/geertvantveer
    *Alle begin is moeilijk !*

  • #2
    Originally posted by Geert Smet
    Ik ben op zoek naar een externe flitser voor mijn toestel. Nu vraag ik me af ( want ik heb al wat gekeken op de Nikonsite ) welke flitser ideaal zou zijn voor mij.
    Ik zou hem zowel voor binnen als voor buiten ( toch een bereik van ongeveer 15 à 20 meter of is dit onrealistisch ? ) willen gebruiken, eveneens geschikt voor macro's ... Op mijn toestel zal binnenkort een tele- en groothoekconvertor gebruikt worden.
    Help mij a.u.b. !
    Groeten, Geert
    De nieuwe Sigma Elektronische Flitser EF-500 Super DSLR voor Nikon DSLR is overal in Belgie al leverbaar o.a. bij Mediamarkt, Actionshop etc. Richtprijs ongeveer een 300.- Euro. Is perfect geschikt voor de Nikon 8700.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment

    Working...
    X