Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geheugenkaartprobleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geheugenkaartprobleem

    Een probleem gehad met CF kaart en het is in orde gekomen, eventueel een tip voor gebruikers van dit forum.
    Een CF kaartje 4GB met tegen de 400 foto's, het zag er allemaal goed uit bij het bekijken op de 7D, maar kaartje in kaartlezer van PC gestopt en I/O foutmelding en niets meer. Kaart terug in 7D en geen enkel beeld meer te zien. Kaartje geformatteerd in 7D en dat lukte wel en kaart terug "gezien" door PC maar geen beelden natuurlijk. Dan een gratis recover programma er op op losgelaten maar niets terug te vinden. Dan PC Inspector aangekocht via internet (ergens hier op het forum aanbevolen) voor 32 euro! en nu kon ik 61 beelden terug ophalen maar de rest...En dan via een bevriende beroepsfotograaf de tip gekregen om eens tot bij foto Verstraete te gaan in Kortrijk, daar op woensdag kaartje binnengebracht en op vrijdag middag telefoontje dat het in orde was. 367 beelden terug in orde, ik denk dat er geen enkele foto verdwenen was, en de prijs: 19 euro opstartkosten (zonder garantie van resultaat natuurlijk) en 13 euro voor een 8GB 3.0 usb stick waar al mijn beelden opstonden. IK weet niet of dit het vermelden waard is, anders vergeet je dit bericht maar.

  • #2
    Re: geheugenkaartprobleem

    Sandisk RescuePro doet in zo'n gevallen ook wonderen. 9/10 krijg ik alles teruggehaald.

    Comment


    • #3
      Re: geheugenkaartprobleem

      tof voor te laten weten, er zijn er nog die dit tegenkomen....
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: geheugenkaartprobleem

        zeker en vast bedankt om te laten weten !
        gr, JOHAN , nikon D90, D7100

        Comment


        • #5
          Re: geheugenkaartprobleem

          is zeker handig om te weten, bedankt voor de info.

          Comment

          Working...
          X