Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Schelphoek - Het gat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Schelphoek - Het gat

    Eigenlijk lang over na moeten denken om te plaatsen, omdat het niet veel meer dan een kleurplaatje is.
    Zulke mooie blauwe wolken had ik nog nooit gezien. Een kleurwondertje !
    En hoe langer ik naar deze foto keek, hoe mooier of ik hem begon te vinden. Dus ik zou zeggen, brand maar los.
    De titel slaat op 2 dingen : Enerzijds het gat in de bewolking, en anderzijds het gat in de dijk dat ontstaan is in 1953, waardoor dit stuk verloren is gegaan.

    Het gat.


    Liefst op zwart bekijken, waarvoor dank.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: De Schelphoek - Het gat

    Kan deze zeker smaken.

    Mooi door z'n eenvoud. Kleurrijke lucht en wolken. Mss een tikje warmer?

    En nagedacht over de titel Een goeie!

    Comment


    • #3
      Re: De Schelphoek - Het gat

      Mooie wolkenlucht Johan
      Prima vastgelegd

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: De Schelphoek - Het gat

        Op dit soort tijdstippen (schemering) vind ik grote watervlakken iets onprettigs krijgen. Afstandelijk en ongenaakbaar. Een eerste vergelijk dat ik mij herinner is kanoënd op het pikzwarte water van een Fjord.

        Dit is dus een foto die, hoewel hij zeer eenvoudig is van beeldopbouw, mij wel veel zegt en bovenstaande gevoelens bij mij oproept.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: De Schelphoek - Het gat

          waarom twijfelen om te posten? Toch een knappe foto? Het is niet omdat hij eenvoudig van opbouw is dat hij daarom minder mooi is.
          Ik vind hem goed
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: De Schelphoek - Het gat

            Mooie foto.

            Comment


            • #7
              Re: De Schelphoek - Het gat

              Zulke mooie blauwe wolken had ik nog nooit gezien. Een kleurwondertje !
              De natuur kan je wonderlijke dingen laten zien. Als je deze mooi weet vast te leggen heb je een mooie foto.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • #8
                Re: De Schelphoek - Het gat

                Daar had ikzelf niet lang over hoeven na te denken hoor....Mooie...Kleurtjes erg mooi...Knappe rustige foto..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: De Schelphoek - Het gat

                  Allemaal bedankt voor de lovende en bevestigende reacties.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X