Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ademloos - Zelf...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ademloos - Zelf...

    Self by Neil De Westelinck
    EMBLEMATA.BE
    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

  • #2
    Re: Ademloos - Zelf...

    DTTAH is hier wel van toepassing.
    -----
    het hoofd geslaagd, de rest mag er wel af.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Ademloos - Zelf...

      Ik vindt hier totaal niets aan ! Neil post soms onwaarschijnlijk mooie foto's gevolgd door ondingen die hier totaal niet thuishoren en kom nu niet af dat het creatief is ( internet staat vol met soort foto's )

      Comment


      • #4
        Re: Ademloos - Zelf...

        Dank u, Walter.
        Een begrijpelijke reactie van je en zeker niet onterecht als ik het zo bekijk.
        Ik plaats deze eerder omdat hij voor mij vanuit een emotioneel aspect belangrijk is.
        Maar dat wilt inderdaad niet zeggen dat hij voor jullie interessant is.
        Dit besef ik nu. :-)
        EMBLEMATA.BE
        http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

        Comment


        • #5
          Re: Ademloos - Zelf...

          Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
          ...
          Ik plaats deze eerder omdat hij voor mij vanuit een emotioneel aspect belangrijk is.
          begrijpelijk hoor.
          misschien een beetje DSM...?
          geen problemen mee.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Ademloos - Zelf...

            Selfy's (in general) are killing photography, and photographers for sure !!!…. internet is over whelmed with thousands of millions of sh.t selfy's…

            That's just what I see happening every day…and it is putting good and motivated photographers down.

            Grtz, D.

            Comment


            • #7
              Re: Ademloos - Zelf...

              Tja, wat moet ik hierop zeggen?
              Ik maak soms ook een selfy om eens iets anders te doen,mss om dan ook een "naar mijn gedacht" een goede foto te hebben
              Nu, in dit geval kan deze wel tellen als Emo picture hangt ervan af welk verhaal Neil er mee wilt vertellen.
              Niet dat je uwe Privé hiermee moet neer pennen, dat doel niet.
              Het verwerken van een of ander proces waar men soms door moet
              En ja, dan kan ik me hier wel in vinden .....
              Soms moet men eens dieper kijken dan de foto alleen

              Comment


              • #8
                Re: Ademloos - Zelf...

                Eén ding staat vast deze foto roept veel reactie op. Mijn eerste blik deed me schrikken door het hoog reality gehalte. Als dat het opzet was ben je zeker geslaagd.
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: Ademloos - Zelf...

                  Gewaagd en speciaal . Ben altijd te vinden voor apart .............
                  Mis wel een beetje het drama in de foto zelf
                  Grtn Thierry

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ademloos - Zelf...

                    Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                    Gewaagd en speciaal . Ben altijd te vinden voor apart .............
                    Mis wel een beetje het drama in de foto zelf
                    Grtn Thierry
                    Wat hier gewaagd en speciaal aan is begrijp ik echt niet. Als dit moet dienen als één of ander verwerkingsproces bij Neil alle begrip en geen probleem maar post hem dan niet in schowcase ( dacht dat hier andere maatstaven golden )

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ademloos - Zelf...

                      Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                      Wat hier gewaagd en speciaal aan is begrijp ik echt niet. Als dit moet dienen als één of ander verwerkingsproces bij Neil alle begrip en geen probleem maar post hem dan niet in schowcase ( dacht dat hier andere maatstaven golden )
                      Goh, die lijn mag je van mij part dan ook doortrekken naar de reacties.
                      Het is niet dat ik mij 'te goed' voel om het in het andere rubriek te zetten.
                      Maar zoals je eerder zei, er zijn hoogtes en laagtes, die we allemaal moeten doorzwemmen.
                      En ik wil hier harde, terechte en rechtuit opbouwende/motiverende kritieken zien verschijnen.

                      Net daarom dat ik dat ook zei van de lijn doortrekken naar de reacties.
                      Net daarom dat ik mij ook de vraag stel bij dat sommige een 'poëtisch' stuk gaan plaatsen onder een foto.
                      Natuurlijk altijd goed om lezen dat iemand een foto mooi of interessant kan vinden.
                      Maar des te interessanter om mensen hun echte doorgedreven mening te horen.
                      En dat is wat ik in deze rubriek verwacht.

                      Hopelijk snap je zo de motivatie om deze hier te plaatsen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                      Selfy's (in general) are killing photography, and photographers for sure !!!…. internet is over whelmed with thousands of millions of sh.t selfy's…

                      That's just what I see happening every day…and it is putting good and motivated photographers down.

                      Grtz, D.
                      Dat is ieders zijn mening dan. Elke vorm kan een vorm van kunst zijn, ook zelf-portretten. Niet minder of meer.
                      En er is wel een verschil tussen de bewoording SELFIE & Self-portrait. Nu ja, in mijn hoofd dan toch. :-)
                      Last edited by Neildewe; 18 november 2014, 13:32.
                      EMBLEMATA.BE
                      http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ademloos - Zelf...

                        En er is wel een verschil tussen de bewoording SELFIE & Self-portrait. Nu ja, in mijn hoofd dan toch. :-)
                        In mijn hoofd ook hoor, wees gerust !… en als je op de woorden wil spelen, ja inderdaad, mijn uitleg ging meer over een Selfie

                        Zelf portretten zijn er door de eeuwen heen al heel goede gemaakt,
                        jou werk hierboven rangschik hier zeker niet onder, je kan veel beter, en hebt dit ook reeds meermalen getoond.

                        En, …veel reacties reeds ? Wel, op vele fora merk ik de laatste tijd : hoe slechter een foto, hoe meer reacties (niet 100% zo , maar wel een trend )

                        En ik blijf bij mijn stelling, dat SELFIE'S het einde inluid voor vele model fotografen…

                        Grtz, DD.

                        Comment

                        Working...
                        X