PDA

Volledige versie bekijken : No Further

armando113
17 november 2014, 20:04
http://i1178.photobucket.com/albums/x368/armando113/Halt-17-11-2014-2-1024_zps7b93c2ce.jpg

Amsterdam 2014

Lieven Lema
17 november 2014, 20:14
Kan dit? Deze dame wil toch niet op de foto? Of zie ik dat verkeerd?

armando113
17 november 2014, 21:07
Kan dit? Deze dame wil toch niet op de foto? Of zie ik dat verkeerd?

Dat zie je verkeerd. Ik had een zeer aangenaam gesprek met deze dame. De titel is eigenlijk ge´nspireerd op een krantenartikel wat ik las over het lastig vallen (terroriseren) van ouderen door "hangjongeren" in Amsterdam.

beeldmaker
17 november 2014, 21:37
Super foto

Lieven Lema
17 november 2014, 21:54
Dat zie je verkeerd. Ik had een zeer aangenaam gesprek met deze dame. De titel is eigenlijk ge´nspireerd op een krantenartikel wat ik las over het lastig vallen (terroriseren) van ouderen door "hangjongeren" in Amsterdam.

Zoveel te beter.

olivetti
17 november 2014, 21:58

Sterke foto van een krachtige persoonlijkheid

jr52
17 november 2014, 22:18
Dit is duidelijk geen 'no further' aan de fotograaf gericht. Mooi gedaan!

bouk
18 november 2014, 08:23
........ De titel is eigenlijk ge´nspireerd op een krantenartikel wat ik las over het lastig vallen (terroriseren) van ouderen door "hangjongeren" in Amsterdam.

zie ik niet terug in deze foto hoor...?
---
maar tis wel goed straatwerk.
grt,bouk.

armando113
18 november 2014, 09:40
zie ik niet terug in deze foto hoor...?
---
maar tis wel goed straatwerk.
grt,bouk.

De titel bouk, de titlel ;)

Lagrange
19 november 2014, 12:15
Prima straatwerk :G

lockdriver
21 november 2014, 13:12
Expressief beeld...voor mij mocht de vrouw iets meer Links in beeld komen (maar dat is weer de vrijheid van de auteur)
Deze foto tovert wel een lachje op het gezicht...

doudeke
23 november 2014, 11:40
Grappige foto. Bij mij lijkt het erop dat ze nog gauw gauw moet
afremmen alvorens met haar karretje een etalage binnen te rijden.
Of dat ze roept even te wachten alvorens de foto; heur haar ligt
niet goed en haar lippen moeten nodig bij gestift. En nog wat van
die verhalen...

deka
23 november 2014, 13:46
Vind deze mooi in kleuropbouw.
Ook de uitdrukking van de dame goed vastgelegd.
Volg wel Lockdriver wat betreft cadrage.
deka

G.R.
23 november 2014, 14:08
Grappige foto. Bij mij lijkt het erop dat ze nog gauw gauw moet
afremmen alvorens met haar karretje een etalage binnen te rijden.
Of dat ze roept even te wachten alvorens de foto; heur haar ligt
niet goed en haar lippen moeten nodig bij gestift. En nog wat van
die verhalen...
Prima inhoudelijke vertaling naar straatfotografie toe en zo interpreteer ik ook deze foto. De link met hangjongeren merk ik helaas ook niet.

armando113
23 november 2014, 19:17
Prima inhoudelijke vertaling naar straatfotografie toe en zo interpreteer ik ook deze foto. De link met hangjongeren merk ik helaas ook niet.

De link met hangjongeren is er ook niet. Ik was opzoek naar een titel en moest aan het artikel denken en dacht dat is een leuke titel ivm de opgestoken hand. Ik heb dat artikel er alleen maar bijgehaald om aan te geven dat ik de beste bedoeling had en geen misbruik heb gemaakt van deze mevrouw.

G.R.
24 november 2014, 16:17
De link met hangjongeren is er ook niet. Ik was opzoek naar een titel en moest aan het artikel denken en dacht dat is een leuke titel ivm de opgestoken hand. Ik heb dat artikel er alleen maar bijgehaald om aan te geven dat ik de beste bedoeling had en geen misbruik heb gemaakt van deze mevrouw.
Dat lijkt me klaar en duidelijk. Dank voor je toelichting.

Helen
25 november 2014, 18:37
Expressief beeld...voor mij mocht de vrouw iets meer Links in beeld komen (maar dat is weer de vrijheid van de auteur)

Prachtige beeld met schitterende kleuren en achtergrond. (Maar met de dame meer links was het helemaal top.)

toktok
29 november 2014, 15:07
Geestig.

Groeten

vosse
1 december 2014, 05:34

Mee eens.
Mvg.