Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Longong waterfall II + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Longong waterfall II + Update

    Wilde hem in 1e instantie niet plaatsen, maar bij nader inzien vind ik de compo dermate anders dat ik hem toch maar plaats....Vind zelf de 1e wel beter.

    Update:


    Origineel:


    http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ll-499338.html
    Last edited by jos82; 17 november 2014, 17:59.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Longong waterfall II

    Ik vind hem geslaagd. Kleuren zitten ook erg goed in dit plaatje.
    Geen idee welke andere compo's er hier mogelijk zijn, maar ik vind het mooi dat je nog een 2e waterval in beeld hebt weten te brengen.

    Comment


    • #3
      Re: Longong waterfall II

      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Ik vind hem geslaagd. Kleuren zitten ook erg goed in dit plaatje.
      Geen idee welke andere compo's er hier mogelijk zijn, maar ik vind het mooi dat je nog een 2e waterval in beeld hebt weten te brengen.
      Bedankt...Voor deze compo wel wat moeite moeten doen...Panorama van 3 stano's x 2 voor te blenden met camera behoorlijk naar beneden gericht. Aardig aan moeten trekken om alles een beetje recht te zetten.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Longong waterfall II

        Zeer mooi van kleur en sfeer. De beweging in de grote waterval is top.

        Beetje spijtig van de balustrade. Niet omdat hij er op staat, maar omdat ze een beetje krap zit.

        Maar kom, het blijft een zeer geslaagde opname

        Comment


        • #5
          Re: Longong waterfall II

          Sterk hoor. Ben niet technisch genoeg aangelegd om je uitleg over de compositie te begrijpen...maar het resultaat bevalt mij in elk geval

          Comment


          • #6
            Re: Longong waterfall II

            Heel mooi van compo. Je stroomt vanzelf mee naaar de kleine waterval. Ook mooie 2d-werking tussen de takken bij de grote waterval en de achtergrond.
            De balustrade zou je misschien wat minder aanwezig kunnen maken, door de roestkleur wat te dimmen. De moeite van het plaatsen geweest, hoor !
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Longong waterfall II

              Heel mooi Jos en zeker het plaatsen waard

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Longong waterfall II

                Zonde moest je em niet geplaatst hebben, vind em super

                Comment


                • #9
                  Re: Longong waterfall II

                  Vind hem mooi, vooral doordat je de twee watervallen ziet, zoals al gezegd is de balustrade niet echt een meerwaarde, maar ik kan begrijpen dat ze er op moest om deze foto te krijgen. Wat ik wel opmerk zijn lichte grijze verticale strepen aan de waterval beneden, kan het niet goed thuisbrengen, lijken zo precies op een reflectie in een raam.
                  Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Longong waterfall II

                    Bedankt iedereen voor te reageren...

                    Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
                    Vind hem mooi, vooral doordat je de twee watervallen ziet, zoals al gezegd is de balustrade niet echt een meerwaarde, maar ik kan begrijpen dat ze er op moest om deze foto te krijgen. Wat ik wel opmerk zijn lichte grijze verticale strepen aan de waterval beneden, kan het niet goed thuisbrengen, lijken zo precies op een reflectie in een raam.
                    Wat je ziet zijn waterdruppels van de waterval, waar ik stond kwam ook nog water naar beneden...al wel redelijk weggepoetst, maar kreeg niet alles weg in ps.
                    Zal later nog proberen de balustrade wat minder opvallend te maken...
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Longong waterfall II

                      Bij deze een update geplaatst, en geprobeerd de balustrade wat minder opvallend te maken...
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Longong waterfall II

                        voor mij stoort die balustrade niet echt, de draden langs achter in de bos meer. maar ja, waar vind je nu nog landschapjes zonder draden ?
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Longong waterfall II

                          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                          Bij deze een update geplaatst, en geprobeerd de balustrade wat minder opvallend te maken...
                          Bedankt Jos,
                          Dat is net een beetje minder aandachttrekkend.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Longong waterfall II

                            weinig op aan te merken! Goed geschoten Jos!
                            facebook

                            500px

                            Comment


                            • #15
                              Re: Longong waterfall II

                              Mooi Jos. Update

                              Comment

                              Working...
                              X