Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wikipedia donatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wikipedia donatie

    Af en toe consulteer ik wel eens wikipedia.
    Een paar keer kreeg ik bovenaan een balk met de vraag om te doneren waarbij je een paar bolletjes kon aanklikken om te kiezen tussen 2€, 5€ etc...

    Alhoewel ik voorstander ben van een gift om zulke initiatieven leefbaar te houden, blijf ik toch eerst altijd even aan de zijlijn staan.
    Nu komt deze popup boodschap echter niet meer voor.
    Ik veronderstel dat er niks verdachts of louche was en men dus gerust met Visa e.d. kon doneren?

  • #2
    Re: Wikipedia donatie

    Ja, volgens mij volkomen in orde
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Wikipedia donatie

      Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
      Ik veronderstel dat er niks verdachts of louche was en men dus gerust met Visa e.d. kon doneren?
      Uiteraard. Je wil waarschijnlijk niet eens weten wat wikipedia jaarlijks aan kosten heeft.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Wikipedia donatie

        Denk geen problemen hoor Wel uitkijken met betalen VISA... Het is mij al eens overkomen dat ik ben 'GEVIST' en 5000 euro armer, maar gelukkig was VISA bereidt om alles terug te betalen.. Vanaf toen een grote schaar in de visakaart gezet Wiki was/is een particulier initiatief wat uit de hand is gelopen. Iedereen kan dus ook artikelen plaatsen. Moderatoren controleren dan op echtheid of dat foto's geen auteursrechten hebben etc... In het verleden verschenen er wel eens wat onwaarheden op wiki, maar dat is grotendeels allemaal geminimaliseerd, tenminste dat denk ik hoor Zelfs ik sta ergens in Wikipedia met mijn (doop)familienaam
        Last edited by Guest4; 14 november 2014, 18:54.

        Comment


        • #5
          Re: Wikipedia donatie

          heb die popup ook al veel gehad. Ze was legit. Je kan trouwens nog steeds doneren: https://donate.wikimedia.org/w/index....wikipedia.org

          Comment


          • #6
            Re: Wikipedia donatie

            IK heb die pop-up ook gehad. Maar genegeerd. 'k Vertrouw dat niet.
            Welk heb ik een, kleine, donatie gedaan via de reguliere weg: https://donate.wikimedia.org en met Visa.

            EDIT: de link verbeterd.
            Last edited by Skitch; 15 november 2014, 18:10. Reden: De link verbeterd.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Re: Wikipedia donatie

              Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Error
              404 – File not found

              Comment


              • #8
                Re: Wikipedia donatie

                Oops!
                Wikipedia donatie.

                Hopelijk werkt deze ?
                @BlueInk: dank voor de opmerking.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Wikipedia donatie

                  Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  Vanaf toen een grote schaar in de visakaart gezet
                  Beetje bizarre reactie hé: VISA lost een misbruik op en vanaf dan moet je er niet meer van weten.....
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wikipedia donatie

                    Dank voor de link.
                    'k Ga doneren want wiki is degelijke bron van informatie (ooit "test" van gezien op tv).

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wikipedia donatie

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      Oops!
                      Wikipedia donatie.

                      Hopelijk werkt deze ?
                      @BlueInk: dank voor de opmerking.
                      't is niet voor het een of ander, maar de link stond ook al in de post boven de uwe

                      Voor degene die online willen betalen, maar toch schrik hebben om hun gegevens mee te delen. Er bestaat ondertussen ook een soort prepaid creditcard. vb: http://www.bpost.be/site/nl/resident...aid/bpaid.html
                      Last edited by Guest5; 16 november 2014, 18:36.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wikipedia donatie

                        Oeps! Eigenlijk heb ik daar over gekeken. Sorry.
                        Maar het bewijst het nut van "de kracht van de herhaling".
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wikipedia donatie

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Beetje bizarre reactie hé: VISA lost een misbruik op en vanaf dan moet je er niet meer van weten.....
                          Ik gebruikte visa nooit.. Vandaar dus. Is verre van bizar en lijkt me logisch. Daarom was ook de maximale limiet van 5000 euro eraf gehaald... Ooit me laten verleiden om zo een kaart aan te schaffen.. Je hebt geen visa nodig, tenzij je het zakelijk wordt opgedrongen.
                          Last edited by Guest4; 16 november 2014, 21:15.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wikipedia donatie

                            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                            Je hebt geen visa nodig, tenzij je het zakelijk wordt opgedrongen.
                            Inderdaad, maar ik tank aan 98% van de prijs bij Q8 Easy en koop voor de rest aan 99% met mijn Mastercard. Brengt gemiddeld 8 à 10 euro op per maand waar ik niks moet voor doen. Daarom betaal ik overal waar kan met die Mastercard, en dat zijn uitgaven die ik anders ook zou doen aan 100%.
                            Voor internetbetalingen koop ik aan 97% via de VISA kaart van dezelfde bank. Alles bij mekaar toch zo'n 150 à 200 euro opbrengst per jaar. Leuk om iets anders mee te doen.
                            Last edited by nete; 17 november 2014, 11:21.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment

                            Working...
                            X