Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foutmelding Photoshop CC 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foutmelding Photoshop CC 2014

    Hallo,

    Ik krijg steeds een melding als ik foto's wil samenvoegen tot HDR Pro van: Afbeeldingen die u wilt toevoegen, dienen dezelfde grootte te hebben...
    Ik heb alle drie de foto's in CR2 formaat... De bracketingvolgorde klopt... Ik snap het even niet, hoe krijg ik dit opgelost? Iemand die me hierbij kan helpen?

    Gr Charelle

  • #2
    Re: Foutmelding Photoshop CC 2014

    Vreemd... En er is geen enkele van die drie foto's gecropt? Beschrijf eventueel je handelingen stapsgewijs.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Foutmelding Photoshop CC 2014

      Nee alle drie de foto's zijn gewoon in originele staat.

      Stappen:
      Bestand - Automatisch - Samenvoegen tot HDR Pro - En dan Selecteer ik drie foto's, opeen volgend en duw op maken. Dan moet ik wachten en krijg ik die melding...

      Comment


      • #4
        Re: Foutmelding Photoshop CC 2014

        Zeer vreemd. Wat ik meestal doe (maar ik gebruik doorgaans Photomatix voor HDR, hoewel ik ook over HDR Pro beschik is).
        Eerst in Adobe Bridge de foto's eventueel aanpassen (aanpassing doen op de eerste, dan op de twee andere dezelfde aanpassing maken), opslaan als Tiff, en die drie Tiff-bestanden daarna gaan "HDR-en".
        Probeer eventueel drie Tiff-bestanden naar HDR-Pro te sturen ipv de orginele RAWs (CR2-files).
        Maar als je zegt dat je geen enkele grootte wijzigt, blijft het een vreemde boodschap. Als niemand anders je hier kan helpen, dan zul je naar Photoshop Family of een andere community moeten, vrees ik.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X