Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Timelapse en VLC player

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Timelapse en VLC player

    Na enkele timelalapse filmkes gemaakt te hebben, speelt die player soepel , maar diagonaal af
    Bestanden al een paar keer verkleind, euvel blijft, met windows willen ze niet afspelen en nog een andere speler gaat met schokskes.
    Wasdana ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Timelapse en VLC player

    De bitrate van je project heeft een grote invloed op het vlot spelen.
    Wat zijn de metadata? Is het 1920*1080? 25 fps ?

    'k Heb ook eens voorgehad dat de video's niet meer vlot speelden, na vele probeersels.....
    Dat is toen opgelost door de instellingen, terug, op standaard te zetten. Extra > Voorkeuren > Standaardinstellingen. (Allemaal..... )
    Daarna (niet vergeten! ): Extra > Voorkeuren > Video > Deïnterlacemodus Automatisch > bvb. weggooien of mengen.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Timelapse en VLC player

      Ik doe het maar met quicktime, spijtig van het formaat... Ik kijk later wel hoe ik het oplos
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment

      Working...
      X