Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ktm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ktm





    Mvg


    Jeannot

  • #2
    Re: Ktm

    Wat een prachtige handbike De totale lighouding zorgt voor de optimale kracht op de cranks en aerodynamica Ik heb de sport beoefend in een kniezit(Schmicking) en mijn kabels wilden nogal eens daaronder lijden en breken Alles prachtig in beeld en de achterbumper, zodat men niet tussen je wielen kan rijden ook mee in je blikveld. Hij kan zo in het magazine van KTM
    Last edited by Guest4; 10 november 2014, 12:49.

    Comment


    • #3
      Re: Ktm

      Heb je er geen met een model erin, ik ben nu nieuwsgierig hoe je daar in zit/ligt en waar je voeten blijven.

      Comment


      • #4
        Re: Ktm

        Oorspronkelijk geplaatst door djiezeskraaist Bekijk bericht
        Heb je er geen met een model erin, ik ben nu nieuwsgierig hoe je daar in zit/ligt en waar je voeten blijven.
        Deze heb ik Idd, is een jongen die tot aan zijn borstkast verlamd is de voeteen hangen voor bij het wiel in die zwarte kappen "zou er de naam begoot niet van kennen"
        De foto's met de jongen erin daar liggen zijn benen niet in die kappen.
        Hij had me gevraagd om foto's t maken van zijn Bike waar hij best trots op is
        En als ik zie hoe deze gemotiveerd is,leeft als een echte sportman is er zo intensief mee bezig
        daar trek ik mij aan op als ik weer eens aan het klagen en het zagen ben.

        Comment


        • #5
          Re: Ktm

          OK,
          Daar heb je inderdaad enkele zeer goede punten.

          Comment


          • #6
            Re: Ktm

            Oorspronkelijk geplaatst door djiezeskraaist Bekijk bericht
            Heb je er geen met een model erin, ik ben nu nieuwsgierig hoe je daar in zit/ligt en waar je voeten blijven.
            Er zijn in de sport verschillende klasse onderdelen afhankelijk van je restcapaciteit. Achter een link 2 foto's.

            Hier liggend(klasse A & B) en hier in kniezit voor amputé etc(klasse C). Foto's zijn uit 2006 op het autocircuit in Perth Aussie. In foto 2 ben ik diegene met de Belgische trui(2005-2006). Ondertussen beoefen ik de sport niet meer
            Last edited by Guest4; 18 november 2014, 15:56.

            Comment

            Working...
            X