Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera van de Siemens sx1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera van de Siemens sx1

    Iemand ervaring hiermee? het zou zijn om de qtec camera funktie te vervangen. die mag danw eer verkocht worden ;-)

  • #2
    Camera Features
    Technology VGA
    Sensitivity > 30 Lux
    Viewfinder yes
    Snapshot format JPG
    Resolutions 640 x 480 and 160 x 120
    Picture shooting sound yes
    Picture key dedicated
    camcorder
    Supported formats H.263
    Resolution 176 x 144 (QCIF)
    Frames 15 per second

    De telefoon kan 61 beeldjes in hoogste kwaliteit opslaan en op deze pagina http://www.threegmobile.net/main/index.php?lang=ENG&option=news_detail&nid=277&page =14
    staan enkele voorbeeld foto's. Ik kan niet zegen dat ik onder de indruk ben Voor de prijs van dit toestel (550€) koop je een goedkope GSM en een digitaal fototoestel dat foto's maakt die 100x beter zijn.
    Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

    Comment


    • #3
      Ziet er niet slecht uit voor een GSM. De saturatie en het contrast is precies wel wat overdreven maar dat is waarschijnlijk gedaan om het gemis aan scherpte te compenseren.

      Voor een vga camera speeltje is dit naar mijn mening niet slecht. Als nu de belangrijkste functies (o.a. GSM ontvangst) nog goed zijn dan lijkt dit toch wel een mooi staaltje van techniek.

      MvG,

      EPDM

      Comment


      • #4
        Originally posted by epdm
        Ziet er niet slecht uit voor een GSM. De saturatie en het contrast is precies wel wat overdreven maar dat is waarschijnlijk gedaan om het gemis aan scherpte te compenseren.

        Voor een vga camera speeltje is dit naar mijn mening niet slecht. Als nu de belangrijkste functies (o.a. GSM ontvangst) nog goed zijn dan lijkt dit toch wel een mooi staaltje van techniek.

        MvG,

        EPDM

        Nog even een half jaartje wchten en dan wordt dat ook allemaal Canon wat de klok slaat met maar liefst 2 en 3 Megapixels
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment

        Working...
        X