Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stroomonderbrekingen...jaja, maar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stroomonderbrekingen...jaja, maar

    Heeft men intussen de dader van de sabotagedaad al te pakken...
    Want van die kant blijft het bevreemdend stil...
    vind je ook niet?
    tenslotte is dat toch de reden van het hele verhaal, als we alles mogen geloven...

  • #2
    Re: stroomonderbrekingen...jaja, maar

    Sommige potten moeten bedekt blijven...
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: stroomonderbrekingen...jaja, maar

      Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
      Als we alles mogen geloven...
      Daar zeg je het Dré.....

      Comment


      • #4
        Re: stroomonderbrekingen...jaja, maar

        Als jullie geloven dat er daar effectief iemand iets is gaan saboteren dan mogen jullie dat gerust, ikzelf geloof daar niet één letter van…
        Uit ervaring kan ik zeggen dat dit in de praktijk zo goed als onmogelijk is, als je werken wil gaan uitvoeren in dergelijke machinekamers dan zijn de veiligheidseisen gewoon draconisch , iedere technieker die je daar wil binnenloodsen mag minstens één keer per jaar naar Brussel waar ze je volledig van naaldje tot draadje doorlichten, inclusief je hele gezin…
        Als je dan uiteindelijk binnengeraakt dan staan er honderden camera’s je van langs alle kanten te bekijken , achter iedere buisleiding of kabelgoot die daar loopt staat er wel een camera opgesteld om werkelijk alles in de gaten te houden, die beelden worden dan nog eens op verschillende locaties gelogd en bekeken enz… Je kunt je werkelijk niet voorstellen hoe het er daar aan toe gaat… En dan doodleuk in het nieuws vertellen dat er daar ééntje de olie van een alternator heeft afgelaten… je mag dat van mij geloven, ik geloof dat niet… wat er werkelijk achter zit laat ik in het midden…
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

        Comment


        • #5
          Re: stroomonderbrekingen...jaja, maar

          Raar toch allemaal...
          Ik dacht dat zo'n dingen alléén in Poetinland mogelijk waren?

          Comment


          • #6
            Re: stroomonderbrekingen...jaja, maar

            Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
            wat er werkelijk achter zit laat ik in het midden…
            Ik heb wel een idee. Hint: Elektriciteit ging duurder worden, niet? Zou er enige rancune zijn omdat er zoveel mensen Electrabel de rug toegekeerd hebben?

            De werkelijke reden... zoals altijd: follow the money.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: stroomonderbrekingen...jaja, maar

              Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
              Als jullie geloven dat er daar effectief iemand iets is gaan saboteren dan mogen jullie dat gerust, ikzelf geloof daar niet één letter van…
              Uit ervaring kan ik zeggen dat dit in de praktijk zo goed als onmogelijk is, als je werken wil gaan uitvoeren in dergelijke machinekamers dan zijn de veiligheidseisen gewoon draconisch , iedere technieker die je daar wil binnenloodsen mag minstens één keer per jaar naar Brussel waar ze je volledig van naaldje tot draadje doorlichten, inclusief je hele gezin…
              Als je dan uiteindelijk binnengeraakt dan staan er honderden camera’s je van langs alle kanten te bekijken , achter iedere buisleiding of kabelgoot die daar loopt staat er wel een camera opgesteld om werkelijk alles in de gaten te houden, die beelden worden dan nog eens op verschillende locaties gelogd en bekeken enz… Je kunt je werkelijk niet voorstellen hoe het er daar aan toe gaat… En dan doodleuk in het nieuws vertellen dat er daar ééntje de olie van een alternator heeft afgelaten… je mag dat van mij geloven, ik geloof dat niet… wat er werkelijk achter zit laat ik in het midden…
              Hmmm, zolang je niet in de warme zone moet, zijn die veiligheidseisen écht niet zo zwaar hoor. Heb zelf een aantal dagen gewerkt in zowel Tihange als Doel maar al wel een 20 (?) jaar geleden. Ik had ook mijn twijfels over het hele verhaal (hoe kan je nu zoveel olie aflaten zonder dat het opgemerkt wordt?) maar blijkbaar werden het handvat op drainvalve omgedraaid zodat het leek alsof deze gesloten stond. Ook de niveaumeter in de tank werd andersom gemonteerd. Wat er ook van zij, vreemd blijft het wel.


              Grtz,

              Willy
              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • #8
                Re: stroomonderbrekingen...jaja, maar

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Raar toch allemaal...
                Ik dacht dat zo'n dingen alléén in Poetinland mogelijk waren?
                Maar we zitten hier in een bananenrepubliek. Wel met ook nog 2 koningen en 3 koninginnen maar kom, wie daar naar kijkt is een zeurpiet.

                Comment

                Working...
                X