Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kocht online reischeques / cadeau weekendje Ardennen/Lux/FR ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie kocht online reischeques / cadeau weekendje Ardennen/Lux/FR ?

    Binnenkort zijn onze schoonouders jarig en ook 25j gehuwd.
    Wij hadden hen graag een weekendje geschonken, maar het is moeilijk om er een verrassing van te maken + de op voorhand de periode te weten dat ze kunnen/willen gaan.

    Daarmee dachten we aan een reischeque/cadeaucheque zodat zij zelf nog de periode kunnen beslissen.

    -In de Ardennen zouden volgende weekendjes top zijn : Les Jardins de la Molignée, Hotel Le Beau Séjour
    -In Lux Hotel Cocoon la Rive
    -In Noord-Fr Hostellerie de la Briqueterie (nabij Reims).

    Dan kunnen we evt deze 3 hotels afprinten en als suggestie bij de reischeque steken.

    Soms kopen wij bij Groupon, kun je ook je periode achteraf nog kiezen, maar deze hotels staan er helaas niet in.
    Zijn ook iets duurder en best, daarmee ook zelden deals daarvan denk ik.

    Iemand ervaring met online reischeques kopen ?

  • #2
    Re: Wie kocht online reischeques / cadeau weekendje Ardennen/Lux/FR ?

    Ik heb ze zelf nog nooit gekocht, maar heb er al veel gekregen (op mijn 60ste verjaardag zelfs 5). Er was er zelfs eentje bij voor een weekendje in Oostenrijk

    Reischeques schenken is een gemakkelijke oplossing voor iemand zonder fantasie en is meestal een vergiftigd geschenk. Ik had ondermeer een reischeque gekregen voor een weekendje halfpension in een hotel in Luxemburg. Dat heeft me aan vervoer en verteer veel meer gekost dan de waarde van de cheque. De overige cheques heb ik met plezier doorgegeven aan andere jarigen.

    Komt er nog bij dat ik mijn hele loopbaan de wereld heb afgereisd en overal op hotel ben geweest. Mij doe je in ieder geval geen plezier met een reischeque.

    Geef gewoon een mooie ballon die gevuld is met een aantal briefjes van 5, 10 en 20€ en laat de mensen iets kopen dat ze zelf kunnen kiezen. Je familie komt er toch achter wat de prijs van de reischeque was.
    Last edited by notex; 6 november 2014, 09:38.

    Comment


    • #3
      Re: Wie kocht online reischeques / cadeau weekendje Ardennen/Lux/FR ?

      Ja als uw cadeaubon met te lage waarde kreeg waarbij u moest opleggen begrijp ik uw frustratie
      We hebben fantasie genoeg want 4 bestemmingen op het oog, maar we kunnen moeilijk zomaar een periode voor hen boeken zonder te weten of het past, of het is geen verrassing meer.
      Wat bedoel je "je familie komt er toch achter wat de prijs van de reischeque was", wij hebben geen geheimen, we nemen die cadeaubon voor het overeengekomen bedrag en de waarde staat er toch op.
      We leggen samen met nog een koppel en is voor 40j huwelijk+verjaardag, dus zal een mooi bedrag zijn die zeker voldoende is
      Last edited by 2010; 6 november 2014, 11:47.

      Comment


      • #4
        Re: Wie kocht online reischeques / cadeau weekendje Ardennen/Lux/FR ?

        Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
        Wat bedoel je "je familie komt er toch achter wat de prijs van de reischeque was", wij hebben geen geheimen, we nemen die cadeaubon voor het overeengekomen bedrag en de waarde staat er toch op.
        Op veel cadeaubons voor een arrangement, staat geen bedrag vermeld. Als je een cadeautje geeft, vraag jij dan nooit aan de verkoopster om het prijsetiketje eraf te halen voor het in de geschenkverpakking gaat ?
        Als er dan toch een bedrag op de cadeaucheque staat, waarom moet jij dan de mensen dwingen om jouw keuze te volgen. Dan is het gemakkelijker om dat bedrag in cash te geven en de mensen iets zelf te laten kopen dat ze graag willen hebben.

        Comment

        Working...
        X