Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kodak DX6490 Wide-Angle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kodak DX6490 Wide-Angle

    Hello!!!

    Ik ben op zoek naar de wide-angle lens en adapter voor de kodak DX6490. Weet iemand waar ik die kan kopen ? (liefst in belgië)
    Heb het web al afgezocht, maar enkel in de USA kan je ze blijkbaar hebben.

    Nu had ik op ebay dit artikel gezien:



    graag jullie mening hierover. is dit een waardig alternatief of gewoonweg oplichterij of simpelweg een slechte aankoop?

    alvast bedankt!
    mvg,

  • #2
    Originally posted by yowan-kenobi

    Heb het web al afgezocht, maar enkel in de USA kan je ze blijkbaar hebben.

    Als ge ze dan toch via Ebay in de US wil kopen, waarom dan niet bij een meer gewaardeerde verkoper?

    -w

    ps: heb zelf lenzen en adapters besteld bij Lensmateonline.com - service was er heel goed, maar heb materiaal nog niet ontvangen, dus ik hou m'n hart voorlopig nog even vast (verstuurd via USPS)
    http://krameria.eu
    "Cogito Ergo Sum"

    Comment


    • #3
      Originally posted by Wedlock
      Originally posted by yowan-kenobi

      Heb het web al afgezocht, maar enkel in de USA kan je ze blijkbaar hebben.

      Als ge ze dan toch via Ebay in de US wil kopen, waarom dan niet bij een meer gewaardeerde verkoper?

      -w

      ps: heb zelf lenzen en adapters besteld bij Lensmateonline.com - service was er heel goed, maar heb materiaal nog niet ontvangen, dus ik hou m'n hart voorlopig nog even vast (verstuurd via USPS)
      laat iet weten als ge't ontvangen hebt. dan weet ik meteen of Lensmateonline betrouwbaar is of niet. Thx!
      PS: diene verkoper op ebay heeft toch een redelijk dikke score nie?

      Comment

      Working...
      X