Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met pc (bepaalde website)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem met pc (bepaalde website)

    Ik zal mijn probleem even schetsen: Wij gaan op reis met "koning aap", en dus hebben wij op hun website ook "mijn koning aap", waarop men kan inloggen
    met e-mail adres en wachtwoord. Dat ging altijd probleemloos tot op een bepaald ogenblik, inloggen niet meer lukte.
    Ik krijg de boodschap -webpagina niet beschikbaar -bij details "Foutcode: ERR_CONNECTION_RESET"
    Het rare is nu, dat het niet lukt met pc (windows 7 Chrome of IE of Opera),niet lukt met smartphone (samsung S4 mini) en niet lukt met samsung tablet.
    Mijn vrouw kan met haar laptop (windows 8 en IE) WEL inloggen.
    Vorig WE waren we op bezoek bij familie, daar lukte het ook niet met hun pc, maar ook wel met hun laptop.
    Een geluk dat het nog lukt met laptop, want alle documenten worden via "mijn koning aap" doorgestuurd ,vlieguren en .... )
    Heeft iemand hier misschien al eens zulk probleem gehad??
    Grt
    Jan

  • #2
    Re: probleem met pc (bepaalde website)

    Ik heb deze error ook al gezien en meestal is dat een paar minuten later opgelost, waarschijnlijk is het dan een fout "server side".
    Blift de fout dan zit het waarschijnlijk aan jouw kant.
    Verbinden alle apparaten op dezelfde manier? Zelfde router/modem/wireless? Zelfde antivirus, firewall? Soms is een modem/router reboot een oplossing.
    Je kan ook proberen je browser cache leeg te maken.

    BTW, ik denk dat je documenten via mail komen en niet via de website moeten gedownload worden? (Geen ervaring met Koning aap).
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: probleem met pc (bepaalde website)

      Apparaten zijn op dezelfde manier verbonden, draadloos via router (nog niet gereboot, ben niet zo'n krak in zulke zaken )
      browser cache reeds leeggemaakt
      p.s. documenten geen probleem hoor
      grt

      Comment


      • #4
        Re: probleem met pc (bepaalde website)

        Oorspronkelijk geplaatst door jdv Bekijk bericht
        Apparaten zijn op dezelfde manier verbonden, draadloos via router (nog niet gereboot, ben niet zo'n krak in zulke zaken )
        Meestal is er een knopje achteraan of kan je de stekker even uittrekken.
        Het probleem is dat er veel oorzaken kunnen zijn en soms is de oplossing voor een leek niet gemakkelijk te implementeren. Ik vond al posts waarin het opgelost was door de MTU waarde in de modem aan te passen, drivers voor netwerkkaarten vernieuwen, cookies/cache wissen, antivirus, firewall...
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: probleem met pc (bepaalde website)

          This evening I solved a problem which was bothering me for 6(!) months. What was the matter? The matter was that a site I used to visit suddenly became unreachable last december 2011. Chrome gave m…


          Jan

          Comment


          • #6
            Re: probleem met pc (bepaalde website)

            Als een router/modem rebooten al problematisch is dan zal het aanpassen van de MTU ook geen "doe-het-zelf" werkje zijn denk ik. Het testen van de waarde zou moeten lukken, openen DOSbox en ping command runnen is eenvoudig.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: probleem met pc (bepaalde website)

              bedankt voor jullie goede raad, maar dit ga ik toch aan iemand moeten overlaten die hierover meer kennis bezit dan ik
              grt

              Comment

              Working...
              X