Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoemme reklam in inbox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stoemme reklam in inbox

    In mijn telenet inbox komt nog altijd rommel binnen .
    Om u uit te schrijven krijg ik meestal dit :


    We are sorry to see you go...

    You are currently taking part in some promotions...



    If you unsubscribe now, you will loose the chance to win these prizes and therefore we would like to know the reason for your unsubscription request:
    I receive to many emails
    I am not interested in any of the offers I receive
    Other, please specify:

    I wish to continue

    Unsubscribe


    uiteraard klik ik hier niks van aan, bij sommige kan je wel gewoon uitschrijven , hoe krijg je deze weg, 't is te zeggen , hoe schrijf je hier uit?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Stoemme reklam in inbox

    Wat ik meestal doe zijn die adressen blokkeren en dan komen die in de ongewenste mails en doe die dan gewoon weg nadien. Meestal als je een unsubscribe doet krijg je weer mails van iemand anders. Je kan ook de folder ongewenste mail zo instellen dat die alles wat daar in komt onmiddellijk verwijderd.

    Comment


    • #3
      Re: Stoemme reklam in inbox

      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Wat ik meestal doe zijn die adressen blokkeren en dan komen die in de ongewenste mails en doe die dan gewoon weg nadien. Meestal als je een unsubscribe doet krijg je weer mails van iemand anders. Je kan ook de folder ongewenste mail zo instellen dat die alles wat daar in komt onmiddellijk verwijderd.
      Die adressen blokkeren haalt niet veel uit. Meestal krijg je regelmatig dezelfde publiciteit, maar het adres van de afzender is steeds iets verschillend

      Comment


      • #4
        Re: Stoemme reklam in inbox


        je kan ook een gratis filter zoeken
        tegenwoordig weet ik niet zo direct welke goed werken, een aantal jaar geleden gebruikte ik spambayes, ik weet niet of dat die nog wat up to date is

        Comment


        • #5
          Re: Stoemme reklam in inbox

          Dat trek ik me niet meer aan
          > del del del del en de zaak is opgelost
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Stoemme reklam in inbox

            Och ja, deze week is het inderdaad al erg geweest. gelukkig weet ik het deleteknopje staan
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • #7
              Re: Stoemme reklam in inbox

              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              In mijn telenet inbox komt nog altijd rommel binnen .
              Om u uit te schrijven krijg ik meestal dit :
              Bij spam NOOIT op unsubscribe klikken. Het bevestigd alleen dat de mail aankomt EN geopend wordt en zo krijg je nog meer spam.

              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              We are sorry to see you go...


              Unsubscribe


              uiteraard klik ik hier niks van aan, bij sommige kan je wel gewoon uitschrijven , hoe krijg je deze weg, 't is te zeggen , hoe schrijf je hier uit?
              Niet. Deze pagina's worden gebruikt als verificatie. Kom je er op terecht dan worden hun mails gelezen.

              Unsubscribe kan je best enkel en alleen gebruiken bij betrouwbare firma's, daar werkt het dan ook gewoon.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Stoemme reklam in inbox

                En 't is allemaal begonnen toen mijn eigen bank (in het kantoor) om mijn e-mail adres vroeg .....
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • #9
                  Re: Stoemme reklam in inbox

                  Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  En 't is allemaal begonnen toen mijn eigen bank (in het kantoor) om mijn e-mail adres vroeg .....
                  Spreek ze er eens op aan...

                  Ik gebruik voor elk contact (website/shop...) een uniek e-mailadres. Krijg ik op een bepaald adres spam dan weet ik met 100% zekerheid wie er "gelekt" heeft.
                  Gebruik je natuurlijk je enige adres (van je provider) dan heb je nooit zekerheid van waar men je adres heeft.


                  --Off topic---
                  Ooit kreeg ik spam van een Belgisch bedrijf op een adres dat enkel op een bepaald forum gebruikt was voor registratie. Anderen hadden dezelfde spam gekregen en het werd een hot topic op dat forum. Enkele mods en de admin waren vlug om te zeggen dat we waarschijnlijk ons adres op een beurs hadden ingevuld en dat er zeker niet via het forum aan de adressen kon geraakt zijn. Na wat zoeken bleek een mod de eigenaar van de zaak te zijn waarvoor gespamd werd. Resultaat, enkele personen die dit op het forum schreven kregen een ban, de spammer werd ongemoeid gelaten. Door het niet erkennen van de fout van de mod was de zaak al redelijk geëscaleerd en waren er klachten naar zijn provider gestuurd en er waren er al meldingen gestuurd naar e-cops. Waarschijnlijk zijn die klachten de oorzaak geweest van de bans...
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment

                  Working...
                  X