Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Westhoek 14/18

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Westhoek 14/18

    Ik heb zin om in het verlengd weekend iets mee te pikken van de 14/18 activiteiten.

    Wat zijn aanraders?
    De "last post" staat natuurlijk op de lijst, maar welke musea of soldatenkerkhoven zijn aanraders?

  • #2
    Re: Westhoek 14/18

    Tyne Cot is een must ...
    Er zijn speciale routes beschikbaar.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Westhoek 14/18

      Tommie, ik ben van de streek en je moet zeker Hill 60 en Hill 62 bezoeken.
      Kleine musea maar heel zeker de moeite, vooral die kijkkastjes met foto's van het slagveld en dan heb je het museum in Ieper zelf.
      Om bijna alles te bezoeken zou je zeker meer dan veertiendagen in de streek moeten rondrijden.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Westhoek 14/18

        Ook niet vergeten, het kerkhof waar het monument is voor/van John Mc Crae.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

        Comment


        • #5
          Re: Westhoek 14/18

          'k Loop ginder, in de westhoek, al bijna 25 jaar rond, en 'k geraak er niet op uitgekeken...
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • #6
            Re: Westhoek 14/18

            Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
            Ook niet vergeten, het kerkhof waar het monument is voor/van John Mc Crae.
            Zeker weten!


            Het Duits soldatenkerkhof in Vladslo met de wereldberoemde beelden van Käte Kollwitz vind ik een "must".
            Ook het minder bekende evacuatie hospitaal Lijssenthoek is een aanrader.

            Comment

            Working...
            X