Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

perfect photo suite 9

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • perfect photo suite 9

    Wie gebruikt hier Perfect Effects of Perfect Photo suite 8 of 9? Ik heb de proefversie gehad van PP suite 9 maar twijfel nu of ik het zou aankopen. Het is niet echt goedkoop maar toch soms wel een leuke aanvulling van LR, vooral omdat ik maar PS Elements 7 heb. Of is er nog ergens een update van PS Elements te krijgen of gaat dat nu ook allemaal met Creative Cloud, enkel huren?

    Graag had ik jullie ervaring met het programma vernomen want ik lees er eigenlijk heel weinig over.


    Groeten en bedankt om te reageren.
    Last edited by evelynvancky; 3 november 2014, 15:09. Reden: typfout
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

  • #2
    Re: perfect photo suite 9

    Perfect Photo Suite 9 is pas gelanceerd; wordt beter en beter, maar is nog steeds niet de vervanger van PS(E). Ik ben al PPS-gebruiker sinds v.7, denk ik, omdat als Adobe volledig op abonnement overstapt, ze mij als trouwe klant sinds Photoshop 6 verliezen. Voor Photoshop is CS6 blijkbaar de laatste halte. Elements heb ik nog een v.6 op mijn Mac (destijds nodig voor de eerste module van de cvo-cursus 'Rastertekenen', maar daarna nooit meer geüpgraded.
    Last edited by LesC; 3 november 2014, 18:48.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: perfect photo suite 9

      Ik ben verslaafd aan LR, gebruik Photoshop slechts nog sporadisch en Photos Suite is na enkele probeersels in de kast gebleven. Ik moet er wel bijvertellen dat ik een onhandige amateur ben.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: perfect photo suite 9

        Ik ben nu anderhalve week aan het experimenteren met perfect Photo Suite 9 en ik ben onder de indruk. Al ik de prijs zie van de (legale) versies van. Photo CS is mij te duur en ik kom al een heel eind met PFS . Verleden jaar een cursus Gimp gevolgd. De leercurve van PFS suite een een fractie van de leercurve van Gimp. Er zijn meer toeters en bellen maar het feit dat je in PFS werkt met lagen en de perfect eraser zijn voor mij voldoende om deze aan te schaffen. De talrijke online cursussen zijn ook een pluspunt. Ik ben geen beroeps dus heb ik voldoende aan LR5 en PFS 9.

        Comment


        • #5
          Re: perfect photo suite 9

          Oorspronkelijk geplaatst door chris_brugge Bekijk bericht
          Ik ben nu anderhalve week aan het experimenteren met perfect Photo Suite 9 en ik ben onder de indruk. Al ik de prijs zie van de (legale) versies van. Photo CS is mij te duur en ik kom al een heel eind met PFS . Verleden jaar een cursus Gimp gevolgd. De leercurve van PFS suite een een fractie van de leercurve van Gimp. Er zijn meer toeters en bellen maar het feit dat je in PFS werkt met lagen en de perfect eraser zijn voor mij voldoende om deze aan te schaffen. De talrijke online cursussen zijn ook een pluspunt. Ik ben geen beroeps dus heb ik voldoende aan LR5 en PFS 9.
          Ik vind het eigenlijk ook wel een tof programma, ben zeker ook geen prof. Hoeveel heb je ervoor betaald? Idd, de talrijke mails en tutorials zijn wel interessant en leerrijk. Sommige tools zijn beter dan in PS en minder moeilijk. Andere zijn dan weer beter in LR of PS.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment

          Working...
          X