Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

turn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • turn

    "http://Kevin-V.com
    [SIZ

  • #2
    Re: turn

    mooie , vind wel haar mond wat verkrampt of vertrokken.

    Comment


    • #3
      Re: turn

      Mooie foto van een mooie vrouw, ik begrijp niet dat men kritiek uit op iemand zijn uiterlijk.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: turn

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        Mooie foto van een mooie vrouw, ik begrijp niet dat men kritiek uit op iemand zijn uiterlijk.
        Jongens, jongens, dat op een foto de mond verkrampt of vertrokken overkomt wil niet zeggen dat er is iets mis is met het model enkel dat bij deze momentopname er iets ( in mijn ogen ) niet juist zit.
        Voor alle duidelijkheid ik vind dit een heel mooi model.

        Comment


        • #5
          Re: turn

          Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
          Jongens, jongens, dat op een foto de mond verkrampt of vertrokken overkomt wil niet zeggen dat er is iets mis is met het model enkel dat bij deze momentopname er iets ( in mijn ogen ) niet juist zit.
          en helemaal mee eens.
          moet de fotograaf op letten.
          -----
          wel een leuk maar wat verwrongen opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: turn

            Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
            Jongens, jongens, dat op een foto de mond verkrampt of vertrokken overkomt wil niet zeggen dat er is iets mis is met het model enkel dat bij deze momentopname er iets ( in mijn ogen ) niet juist zit.
            Voor alle duidelijkheid ik vind dit een heel mooi model.
            Sorry, zo kon ik het interpreteren, iets explicieter schrijven kan interpretaties vermijden.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: turn

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
              Sorry, zo kon ik het interpreteren, iets explicieter schrijven kan interpretaties vermijden.
              Je hebt gelijk Lieven , ik zou beter moeten weten

              Comment


              • #8
                Re: turn

                Mooi, knappe pose.
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: turn

                  Door het verschil in scherpte (gezicht en haar in de scherpte, de rest van het lichaam in de onscherpte) is mijn indruk dat hoofd en haar er apart ingemonteerd zijn. Ik weet wel dat het niet zo is, maar zo lijkt het voor mij.
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: turn

                    Een goed beeld, alleen misschien ietsje minder dicht de opname maken zo voorkom je lens vertekening. Voor de rest een goed model , goede kleuren en DOF
                    En als je draait of ongemakkelijk ligt den trek je wel eens hier en daar een spier.....het is aan de fotograaf om het juiste moment te kiezen. Maar hier stoort me dat helemaal niet.
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                    Comment

                    Working...
                    X