Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigenaardig probleem met IE 11.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eigenaardig probleem met IE 11.

    Wanneer ik mijn PC opgestart heb en op IE 11 open zie ik dit:

    Dus met een zwarte balk bovenaan.

    Als ik dan BD open dan ziet IE 11 er zo uit:

    Het kader dat er normaal staat om in te loggen is niet te zien, en bijgevolg kan ik niet inloggen.
    BD staat ook niet op "instellingen voor compatibiliteitsweergave" (Als dat aanstond in IE 10 was dat kader niet te zien, nu werkt IE 11 gans anders.)

    Nadat de PC een tijdje aanstaat en ik open IE 11 dan krijg ik dat te zien:


    Ik klik overal waar de pijltjes staan en daarna ziet alles er heel normaal uit.
    Dus na het sluiten van de sessie en het openen van een nieuwe sessie zouden die dingen waarnaar de pijltjes wijzen, niet meer te zien mogen zijn.
    Helaas, bij een nieuwe sessie kan ik weer gaan klikken op "Neen bedankt", "Inloggen", "Chrome niet installeren" ( op de X klikken dus) en onderaan op "OK" klikken onderaan.

    Als ik alles sluit, de PC uitschakel en daarna weer inschakel begint het alles weer van vooraf aan en kan ik weer gans de reutemeteut aflopen.

    Ik heb mij al suf gezocht in alle mogelijke instellingen van IE en op het internet maar niks gevonden.
    Mijn PC herzetten is absoluut geen optie.
    OS is Win 8.1 (up to date) en er zijn geen 4-ussen noch spyware te vinden op deze PC (Hier zorgt "Ccleaner", "MBAM" en "Panda Gold Protection" voor de veiligheid.)

    Iemand die dit al voor gehad heeft en hoe heeft men het kunnen oplossen?

    PS: Voor hier een oorlog uitbreekt over deze of gene browser, ik werk uitsluitend met IE 11 en er komt hier geen andere op.
    Dus kom niet af om een andere browser installeren maar hou het asjeblieft uitsluitend bij IE 11, dank bij voorbaat.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Eigenaardig probleem met IE 11.

    Zwarte balk heeft niets met IE te maken, maar met Google:



    Jan

    Comment


    • #3
      Re: Eigenaardig probleem met IE 11.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Nadat de PC een tijdje aanstaat en ik open IE 11 dan krijg ik dat te zien:


      Ik klik overal waar de pijltjes staan en daarna ziet alles er heel normaal uit.
      Dus na het sluiten van de sessie en het openen van een nieuwe sessie zouden die dingen waarnaar de pijltjes wijzen, niet meer te zien mogen zijn.
      Helaas, bij een nieuwe sessie kan ik weer gaan klikken op "Neen bedankt", "Inloggen", "Chrome niet installeren" ( op de X klikken dus) en onderaan op "OK" klikken onderaan.
      Waarschijnlijk gooi je de google cookies weg.....

      Jan

      Comment


      • #4
        Re: Eigenaardig probleem met IE 11.

        Doe eens een reset van je IE. Van wat ik hier zie, zit je IE browser in een andere, oudere, mode te werken. Die zwarte balk bij google heb je normaal gezien enkel bij oudere versies van IE, omdat die oudere versies de nieuwere code niet aan kan.

        Dat is waarschijnlijk ook het probleem die je hebt met Belgium Digital.
        Mvg,
        Rudy Mas
        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

        Comment


        • #5
          Re: Eigenaardig probleem met IE 11.

          Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
          Waarschijnlijk gooi je de google cookies weg.....

          Jan
          Nee Jan, in Ccleaner staat dat de cookies van Google bewaard moeten blijven.

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
          Doe eens een reset van je IE. Van wat ik hier zie, zit je IE browser in een andere, oudere, mode te werken. Die zwarte balk bij google heb je normaal gezien enkel bij oudere versies van IE, omdat die oudere versies de nieuwere code niet aan kan.

          Dat is waarschijnlijk ook het probleem die je hebt met Belgium Digital.
          Rudy, het is precies dezelfde versie als op mijn andere PC als die van mijn echtgenote, alleen die op mijn tweede PC doet stom en onnozel. GRRRRRRrrrrrrrrrr en niks vinden hé.
          Volgens mij scheelt er iets aan mijn Host bestand, zou dat kunnen?
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Eigenaardig probleem met IE 11.

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Rudy, het is precies dezelfde versie als op mijn andere PC als die van mijn echtgenote, alleen die op mijn tweede PC doet stom en onnozel. GRRRRRRrrrrrrrrrr en niks vinden hé.
            Volgens mij scheelt er iets aan mijn Host bestand, zou dat kunnen?
            internet Explorer is tegenwoordig zo geschreven dat hij oudere versies kan nabootsen.

            Het host bestand zou normaal geen probleem mogen geven. Dit wordt enkel gebruikt om een URL te linken naar een ander IP adres.

            Kijk eens naar het volgende: <alt> dan in het menu Tools -> Compatibility View Settings (Hier zou je normaal gezien enkel de Microsoft Compatibility list moeten aangevinkt hebben.)

            UPDATE: dat gaat het waarschijnlijk zijn. Ik heb BD toegevoegd in de lijst en dan krijg ik hetzelfde te zien als jij hebt. De kader rechtsboven is nu ook weg bij mij.
            UPDATE2: idem met google. Als ik die opneem in de lijst, dan krijg ik ook die zwarte balk te zien ipv het nieuw design van de Google pagina.
            Last edited by Rudy Mas; 2 november 2014, 10:17. Reden: typo
            Mvg,
            Rudy Mas
            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

            Comment


            • #7
              Re: Eigenaardig probleem met IE 11.

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht

              Kijk eens naar het volgende: <alt> dan in het menu Tools -> Compatibility View Settings (Hier zou je normaal gezien enkel de Microsoft Compatibility list moeten aangevinkt hebben.)

              UPDATE: dat gaat het waarschijnlijk zijn. Ik heb BD toegevoegd in de lijst en dan krijg ik hetzelfde te zien als jij hebt. De kader rechtsboven is nu ook weg bij mij.
              UPDATE2: idem met google. Als ik die opneem in de lijst, dan krijg ik ook die zwarte balk te zien ipv het nieuw design van de Google pagina.
              Rudy, dit is het inderdaad, enkel "Microsoft Compatibility" mag aanklikt zijn en dan is alles zoals het moet zijn.
              Weet ge wat, hebt een pint te goed van mij.

              En Jan, bedankt voor het meedenken hé.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X