Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson stylus photo R800

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson stylus photo R800

    Hoi, Bij het afprinten van digitale foto's met de R800 zijn deze te donker, op het scherm zijn ze ok. Ik had dit probleem niet als ik afdrukte via Hp printer. Ik gebruik pfotoshop Cs. Hoe los ik dit op?

  • #2
    Dergelijke verschillen kan je vermijden door te gaan werken met een gecalibreerd systeem. De schermcalibratie maakt een monitor profiel aan en dit profiel wordt gebruik door de verschillende programma's.

    Indien je deze kost niet wil doen is het werken met de natte vinger en proefondervindelijk gaan vaststellen hoeveel je beeld lichter moet zijn op het scherm om goed uit de printer te komen. Ik ken de driver niet van de R800 maar waarschijnlijk kan je met de instellingen ook wel bereiken dat de printer wat lichter gaat printen.

    Succes nog.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Indien je photoshop hebt kan je al een heel eind verder door eens je scherm te calibreren met adobe Gamma ( in het configuratiescherm ) en gewoon de wizard volgen

      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        RTFM


        Comment

        Working...
        X