Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar licht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar licht


    Bedankt voor het mee zoeken .
    Groetjes,
    Xavier
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

  • #2
    Re: Op zoek naar licht

    Ik vind de omzetting niet echt geslaagd ( weinig contrast ) en ik had de opening liever als voornaamste lichtbron gezien.

    Comment


    • #3
      Re: Op zoek naar licht

      Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
      ...... ik had de opening liever als voornaamste lichtbron gezien.
      Me to.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Op zoek naar licht

        Vind ik ook ietsje minder Xavier, blijft wel een sterk beeld maar komt wat kort in de post processing en ZW omzetting. Iets meer zwart en wit (contrast) zou dit nog sterker maken. Naast een paar kleine details zoals dat hoekje links en wat overbelichte opening. Ik begrijp wel dat het niet evident is om het volledige bereik van licht en schaduw in een beeld te brengen, maar bij deze werken de hoge lichten niet echt. Zo heb je onderaan een opening in de rots waardoor licht naar binnen komt, spijtig dat dit uitgebrand is. De opening boven had knap kunnen werken als je wat stof had doen opwaaien zodat je lichtstralen doorheen de opening kreeg. Maar dat is allemaal makkelijk gesteld vanachter mijn keuken tafel.
        Blijft wel een goede plaat Xavier...
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: Op zoek naar licht

          Voor mij is em minder geslaagd.
          Je hebt daar veel ruimte maar die is lastig in te vullen en in te kaderen.
          Hoe moet je dat model goed in die setting krijgen heh. Nu is de verhouding uit evenwicht.
          Model maakt ook geen mooie pose (zie huidplooien in haar rug/schouder).

          Comment

          Working...
          X