Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows 7

    Vanaf vandaag nog moeilijk te verkrijgbaar?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Windows 7

    ...............
    Last edited by Guest41; 3 november 2014, 18:27.

    Comment


    • #3
      Re: Windows 7

      En ???
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Windows 7

        Niks beters te doen Theo?

        Comment


        • #5
          Re: Windows 7

          Bitte, meine Herren:
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Windows 7

            Theo, de basisondersteuning op Windows 7 door Microsoft eindigt 13 januari 2015. Dat ga je nu toch niet meer aanschaffen!

            Jan

            Comment


            • #7
              Re: Windows 7

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Vielen dank, aber ich brauche Windows 8
              Rudi

              Comment


              • #8
                Re: Windows 7

                Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                Theo, de basisondersteuning op Windows 7 door Microsoft eindigt 13 januari 2015. Dat ga je nu toch niet meer aanschaffen!

                Jan
                't Gaat allemaal snel Jan
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Windows 7

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  't Gaat allemaal snel Jan
                  Inderdaad. Laat het verleden dan gewoon rusten, Theo.

                  Jan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windows 7

                    Voor consumenten-PC's kan je het inderdaad niet meer aanschaffen, bedrijven krijgen nog wat meer respijt. Als je dus een windows 7 laptop wil, zal je een bedrijfsgerichte laptop moeten kopen. Daar is ook keuze genoeg in.
                    Gisteren nog 2 HP Z-books gekocht voor het bedrijf, eveneens met windows 7 Pro, kwestie van de cultuurschok klein genoeg te houden .
                    Groeten,

                    Polleke

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windows 7

                      Win7 is goed maar Win 8.1 is naar mijn oordeel beter en sneller.
                      Het is te zien wat je wil natuurlijk.
                      Wil je de oude interface terug dan is dat perfect mogelijk onder Win 8 en 8.1 je moet dan wel een paar tweaks doen om die metro weg te krijgen alsook de charmsbar maar voor de rest kan je de desktop perfect inrichten zoals een windows xp maar dan met het voordeel dat je een modern OS hebt met dito voordelen op vlak van veiligheid en hardwareondersteuning.
                      En zoals het gerucht de ronde doet zou je zelfs gratis mogen upgraden naar Win 10. Ik heb al met de preview gewerkt van Win 10 en die vind ik persoonlijk dan wel meer afgelikt dan de vorige versies, het is er ook allemaal een beetje meer kinderachtig op geworden.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windows 7

                        Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        Gisteren nog 2 HP Z-books gekocht voor het bedrijf, eveneens met windows 7 Pro, kwestie van de cultuurschok klein genoeg te houden .
                        Tiens, Win8 is toch krek hetzelfde als Win7, vertel je ons altijd, en nu koop je nog een OS met verplicht die gehate startknop.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Windows 7

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Tiens, Win8 is toch krek hetzelfde als Win7, vertel je ons altijd, en nu koop je nog een OS met verplicht die gehate startknop.
                          De enige reden is dat dit bedrijfslaptops zijn, waar er dus naar gestreefd wordt om het zaakje zoveel mogelijk homogeen te houden. Ik moet er niet mee werken, dus voor mij speelt het geen rol...
                          Mocht ik zelf kiezen dan hadden die dingen Windows 8.1 pro, maar die keuze kan ik zelf dus niet maken.

                          En voor mij is windows 8.1 beter dan windows 7.

                          Als ze je opleggen dat je bedrijfswagen een VW Passat moet zijn, dan moet je niet afkomen met een Opel insignia. Zelfs als je die Opel beter vindt...
                          Groeten,

                          Polleke

                          Comment

                          Working...
                          X