Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Accesoires Fuji S5000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Accesoires Fuji S5000

    Hallo,

    Graag had ik geweten of het mogelijk is om een aparte flitser te laten werken.
    Kan je voorzetlenzen gebruiken met deze camera en zo ja waar plaats je die?
    andere accesoiretips zijn altijd welkom.

    Alvast bedankt

  • #2
    Bij de voorganger (602Z) was dat allemaal mogelijk, let wel, flitsen was volledig manueel. Ik heb me destijds de goedkoopste aangeschaft, de rest was overkill. Voor de rest denk ik dat je er (mits aanschaf van adaptorring) allerlei filters, macrolensjes, en tele/wide/micro-convertors op kan zetten. (en je hoeft voor de flitsers en convertors niet bij Fuji te blijven)

    Greetz

    Sam Jae

    Comment


    • #3
      Bij de S5000 heb je standaard een verloopring bij gekregen.Daar kan je filters / zonnekap of voorzetlenzen op schroeven.
      Mijn S5000 staat momenteel te koop.Ik heb enkele accessoires maar die zal ik pas weg doen als de S5000 verkocht is.Ja je kan een slaveflits
      gebruiken zie maar op : www.s5000.net

      Mvg

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sam Jae
        Bij de voorganger (602Z) was dat allemaal mogelijk, let wel, flitsen was volledig manueel. Ik heb me destijds de goedkoopste aangeschaft, de rest was overkill. Voor de rest denk ik dat je er (mits aanschaf van adaptorring) allerlei filters, macrolensjes, en tele/wide/micro-convertors op kan zetten. (en je hoeft voor de flitsers en convertors niet bij Fuji te blijven)
        De s602z is niet de voorganger van de S5000, maar wel van de S7000. Een groot verschil is daar al dat je op de 5000 geen externe flits kunt zetten (wel laten triggeren). Maar voor de rest kunnen wel de zelfde accessoires gebruikt worden...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment

        Working...
        X