Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands D7000 of nieuwe D3300?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tweedehands D7000 of nieuwe D3300?

    Hallo

    Ik ben leek in de digitale fotografie, en ben van plan een cursus te volgen.
    Ben nu amateuristisch bezig met fotografie, maar wil me graag verdiepen.
    Daar hoort uiteraard ook een deftig toestel bij, maar dit heeft zijn prijskaartje.

    Ik had graag de Nikon D5200 gehad, maar die is iets te duur voor me, en heb dan uitgekeken naar andere toestellen.

    Voorlopig gaat mijn keuze tussen een nieuwe D3300, en ik heb op dit forum een toestel gevonden, tweedehands, de D7000 met ongeveer 11k clikcs.

    Ik wou even jullie mening vragen hierover.

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Tweedehands D7000 of nieuwe D3300?

    zou toch voor de d7000 gaan hoor, véél voordelen
    qua mogelijkheden, sneltoetsen, batterijduur, en ook betere grip en beetje zwaarder
    waardoor zo'n toestel toch echt beter in de hand ligt...
    zo'n toestel zou tot 150000 clicks moeten gaan dus dat valt mee
    zeker niet onbelangrijk van ook goeie lens erbij te nemen (eventueel ook 2dehands)
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Tweedehands D7000 of nieuwe D3300?

      Oorspronkelijk geplaatst door p.vanhoucke Bekijk bericht
      ....Ik had graag de Nikon D5200 gehad...
      mag ik vragen waarom..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Tweedehands D7000 of nieuwe D3300?

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        mag ik vragen waarom..?
        grt,bouk.
        Heet meer pixels, beter AF systeem en vooral een nieuwe sensor (expeed 4).