Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versteende waterval

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Versteende waterval

    In een grot kom je vanalles tegen ook een druipsteen waterval met spotsbelicht. Wou deze toch even tonen in kleur, in zwartwit ben ik er niet tevreden over.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Versteende waterval

    De natuur geholpen door een mensenhandje maakt er een schouwspel van. Onderaan zou ik die 2 kleine stukjes rots weg klonen.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Versteende waterval

      Een moeilijke!
      De belichting zit niet lekker, wat te veel hooglichten bovenaan en eigenaardig blauw rechts onderaan.
      Het geheel wat donkerder maken en minder verzadiging in het blauw helpt misschien wat meer mysterie in de foto te leggen.
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Versteende waterval

        Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
        Een moeilijke!
        De belichting zit niet lekker, wat te veel hooglichten bovenaan en eigenaardig blauw rechts onderaan.
        Het geheel wat donkerder maken en minder verzadiging in het blauw helpt misschien wat meer mysterie in de foto te leggen.
        Hier kan ik me in zekere mate in vinden. Het nog resterende wit bovenaan heb ik bewust gelaten om een tipje van de werkelijkheid toch weer te geven. Een moeilijke zeg je terecht want ook ik heb het er moeilijk mee, het oogt spectaculair doch om dit in beeld weer te geven is geen makkie (tijdsgebrek in de grot).
        Ook dank Anaisje voor je reactie.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Versteende waterval

          De verschillende laagjes en de kleur onderaan de druipsteen vind ik mooi.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment

          Working...
          X