Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

    er bij u in de lade van kast?

    Vorige maand heb ik er 2 meegegeven aan de mensen van de Kringloopwinkel.
    (2 kleinere Nokia's)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

    0 Ik heb er sowieso geen en ook nog nooit gehad.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Op dit ogenblik, 5 smartphones, 2 tablets, eentje van 9 en eentje van 10 inch, en 2 tablets van 7 inch… behalve 1 smartphone wordt alles wekelijks gebruikt…..
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

        De eerste gsm die ik ooit heb gekocht is nog steeds niet vervangen, ik heb geen afgedankte liggen...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Op dit ogenblik, 5 smartphones, 2 tablets, eentje van 9 en eentje van 10 inch, en 2 tablets van 7 inch… behalve 1 smartphone wordt alles wekelijks gebruikt…..
          In mijn beginjaren was ik al blij dat ik een vaste telefoon kon gebruiken
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

            In de kast: Een oude Motorola van ongeveer 30 euro die een jaar of 5 dienst gedaan had, een nokia (uitklapmodel) die al een tijdje haperde maar definitief gesneuveld is in de broekzak bij het leunen tegen de snookertafel om een verre bal te halen en de oude iphone 2G (nooit hier verkocht geweest) die tot de iPhone 5 er kwam goed dienst gedaan heeft.

            In gebruik: de voorgenoemde iPhone 5 voor mij, iPhone 6 voor m'n madam. De eerste Ipad die nog perfect werkt en dus geen vervanging hoeft voor mij :-)

            Comment


            • #7
              Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

              Ha, drie kapotgereden Nokia's van mijn man. Twee overreden met zijn wagen, de andere met de tractor. Tis godgeklaagd...
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

              Comment


              • #8
                Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                De eerste gsm die ik ooit heb gekocht is nog steeds niet vervangen, ik heb geen afgedankte liggen...
                Das een da je nog moet opwinden voor de dag begint of zo? Batterij moet allesins goed zijn dan om het zolang vol te houden.

                Mijn eerste 'mobile' was een mobilofoon 1ste generatie en die zat in mijn auto daarop had ik een 'handset' die ik steeds bij me op zak had.
                Ik mocht wel niet verder dan pakweg 1km van mijn auto weg zijn of ik had geen doorverbinding.
                Daarna heb ik me dan een Siemens gekocht toen GSM net opkwam maar die is al lang versleten.
                Heb er ondertussen wel al een paar gepasseerd hoor.

                De meeste heb ik nog liggen en zouden eigenlijk eens weg mogen want die rommel stapeld maar op.
                Ik doe ze vooral niet weg omwille van privacy reden, veel data staat op de toestellen en als ik ze moet vernielen vind ik dat ook zonde want eigenlijk werken die nog enkel de batterij die het niet lang meer kan volhouden of bugs in de firmware waardoor ik een ander kocht.

                In totaal heb ik er wel een stuk of 10 liggen denk ik +-

                Comment


                • #9
                  Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  Das een da je nog moet opwinden voor de dag begint of zo? Batterij moet allesins goed zijn dan om het zolang vol te houden.
                  Dat is een simpele Nokia, ongeveer 6 jaar oud, met de originele accu die ongeveer 1 keer per week wordt bijgeladen (als die ongeveer voor de helft opgebruikt is wordt die bijgeladen, de accu is nog nooit helemaal leeg geweest).
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

                    1 Nokia in de broekzak voor noodgevallen. Geen idee wat voor type. Koste 5 jaar geleden 18 euro. Hoef ik maar 1 maal in de maand op te laden. Heeft een zaklamp, een radio en een sprekende klok

                    Jan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

                      -----
                      Last edited by Koeno; 13 januari 2015, 07:37.
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

                        Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                        1 Nokia in de broekzak voor noodgevallen. Geen idee wat voor type. Koste 5 jaar geleden 18 euro. Hoef ik maar 1 maal in de maand op te laden. Heeft een zaklamp, een radio en een sprekende klok

                        Jan
                        Had een oude GSM, maar binnen gedaan voor steun ontwikkelings .... GSM was niet stuk, maar geen accu's meer te vinden...
                        Nu een ordinaire kleine smartphone met betaalkaart (15 EUro ) waar ik ongeveer een jaar mee doe.
                        smartphone, want als ike rgens de weg kwijt ben, wil ik wel graag zien waar ik zit.
                        Heb ook een sprekende klok. ALs ik de tijd wil weten vraag ik die aan mijn madam of iemand in de buurt , maw zelfs een meertalige sprekende klok.
                        En van tijd zelfs een sprekende gps als de smart niet smart genoeg is
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen


                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

                            -----
                            Last edited by Koeno; 13 januari 2015, 07:36.
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hoeveel, gsm's, smartphones ed. liggen

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              Bedankt, Bouk!



                              Geen waarde meer? Hij doet precies waar hij voor bedoeld is. Schande!

                              Jan
                              Last edited by Franciskine; 30 oktober 2014, 08:48.

                              Comment

                              Working...
                              X