Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sd card Panasonic en Ridata (snelheid)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sd card Panasonic en Ridata (snelheid)

    Even een vraagje voor een vriend:
    Hij zou willen weten of de 256 Ridata card (van Vasa) even snel is als de panasonic (10X dacht ik). Als niet, is panasonic de goedkoopste 'snelle' sd card of is er een andere optie.
    Bedankt!
    Ed

  • #2
    www.memoryplus.nl

    bestel hier de simple tech 256 of 512mb SD kaart.

    simple tech is een onderdeel van panasonic en is goedkoper als de panasonic kaart maar is met 10mbsec lezen en 10mbsec schrijven
    het snelst of gelijk aan andere snelle kaarten maar dan voor een goede prijs.

    ik heb 2x256 sd kaarten van dit merk.
    omdat ik een fz10 panasonic camera heb en met kaarten als sandisk nogweleens problemen voor doen met de fz10.

    maar ook al heb je een ander merk camera. simple tech highspeed is super snel en 69.49€ is niet duur voor een 256 kaart vindt ik.

    koop er 2 en je hebt voor 139€ 512mb geheugen dat erg snel is.

    1 simple tech 512mb high speed kost 175€ dus ik zeg koop 2 256 kaarten
    FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
    Canon EOS600d

    Comment


    • #3
      bedankt voor Uw reaktie. De panasonic staan bij directshopper voor € 72.88 voor de 256 dus dat is niet veel meer. Maar die van Ridata zijn veel goedkoper (€ 45) en nu wilde hij weten ofdat de snelheid ervan met panasonic overeen komt.
      Toch Bedankt!
      Ed

      Comment


      • #4
        dat moet je even na vragen.

        of die ook 10x schrijven en 10x lezen is.

        als ze beide 10mb per sec zijn dan zou ik de goedkoopste nemen.

        als je een panasonic toestel hebt dan een simple tech of panasonic kaart zeker nemen.
        FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
        Canon EOS600d

        Comment


        • #5
          Euh waar haal je het vandaan dat simple tech iets met Panasonic te maken zou hebben? Zou kunnen maar daar heb ik nog nooit niets van gezien.

          En ik zou geen vertrouwen hebben in een bedrijf dat al enkele jaren na elkaar verlies draait en hoopt dit jaar terug een beetje winst te maken en al zijn investeringen in europa teruggetrokken heeft want ze konden het niet betalen. Maar ja dat ben ik en ik hecht belang aan het werken met vertrouwenswaardige partnes. Dat is natuurlijk niet het geval voor iedereen en dat hoeft natuurlijk ook niet.

          Comment

          Working...
          X