Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hair

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hair

    Hair-0001 by Neil De Westelinck

    Had een soort gelijke foto gezien en wou het ook eens proberen.
    Moet zeggen, niet simpel al dat haar met verschillende lagen mooi in elkaar te krijgen.
    Er is zeker nog werk aan de winkel maar toch....
    EMBLEMATA.BE
    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

  • #2
    Re: Hair

    Je hebt dat goed gedaan maar waarom met deze verschrikkelijke achtergrond ???

    Comment


    • #3
      Re: Hair

      Ik ben het 100 % eens met Walter,… die bakstenen muur is gewoon afschuwelijk…en je toont er dan ook nog zoveel van.

      Het haar "lijkt" op vele plaatsen ook ge-cloned.

      Dit misschien eens overdoen in betere condities ?

      Grtz, D.

      Comment


      • #4
        Re: Hair

        Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
        Je hebt dat goed gedaan maar waarom met deze verschrikkelijke achtergrond ???
        Ja, jammer, dit doet veel van het effect teniet.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Hair

          ga mee met alle bovenstaande.
          nog eens (elders) proberen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Hair

            Die muur is een echte afknapper, ook landschapmode zou ik niet gedaan hebben.
            Maar los van da wel een leuke poging met al da haar
            Ik zal me er ook eens aan moeten wagen.

            Comment


            • #7
              Re: Hair

              Ach trek het je niet aan de muur obsessie . En voor mij kan een muurtje wel, alleen moet je de gepaste invalshoek weten te vinden. Kijk bij deze heeft de muur wel iets, kleine rechthoekje verder ingedeeld met kruis van beton . Orde en uitgelijnd, en dan in schril contrast de wilde haren.... best een goede opname.... maar de orde en uitlijning heeft hier wat moeten inboeten, en alles loopt wat weg naar rechts (kijker). Verder had je het model op het betonkruis kunnen plaatsen of in een baksteen kader omlijnd met de beton bording, dus iets naar links of rechts.

              Toch wel een goede plaat als je wat langer kijkt .
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment


              • #8
                Re: Hair

                Toch wel een goede plaat als je wat langer kijkt .
                Meen je dit nu echt flashsplash ?… of is dit alleen om plezier te doen aan de maker van dit beeld ?

                Dit is geen persoonlijke aanval, nog op jou, nog op Neildewe,( hij probeert van alles ) ik wil het alleen maar effe begrijpen, waarom dit echt een goede plaat is ?

                D.

                Comment


                • #9
                  Re: Hair

                  Afschuwelijke achtergrond, en ik had toch ook iets meer beweging in het model zelf gezien. Nu is het meer van: zwaai eens met je hoofd.
                  Maar als je zoiets nooit doet en graag experimenteert, sta ik er achter, en ben ik benieuwd naar het volgende experiment.
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hair

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Meen je dit nu echt flashsplash ?… of is dit alleen om plezier te doen aan de maker van dit beeld ?

                    Dit is geen persoonlijke aanval, nog op jou, nog op Neildewe,( hij probeert van alles ) ik wil het alleen maar effe begrijpen, waarom dit echt een goede plaat is ?

                    D.
                    Ja Dan , dat meen ik vanwege de orde en wanorde in het beeld..... (stenen orde,haar wanorde). Goede tegenstelling.... maar wel vatbaar voor een paar aanpassingen....
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hair

                      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      Ja Dan , dat meen ik vanwege de orde en wanorde in het beeld..... (stenen orde,haar wanorde). Goede tegenstelling.... maar wel vatbaar voor een paar aanpassingen....

                      Comment

                      Working...
                      X