Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret van Lago di Braies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portret van Lago di Braies

    Ik had me na de Dolomieten reis voorgenomen elke week op zijn minst 1 foto te posten hier, normaal doe ik dat maandags, deze heeft een beetje vertraging gehad...

    Zelfde meertje als mijn vorige, nu andere locatie die ik de dag ervoor had gezien ook.


    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

  • #2
    Re: Portret van Lago di Braies

    heel erg mooi vind ik ,zuivere spiegel en fijne details wel wat vertekening aan de bomen ,is ook niet zo gemakkelijk te corrigeren in portret stand !

    Comment


    • #3
      Re: Portret van Lago di Braies

      Mooi stuk natuur met een prachtig licht op de bergtop en fraaie spiegeling. De stammen op de voorgrond èn de vertekening leiden je mooi de foto in..
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Portret van Lago di Braies

        Perfect gedaan.

        Maar op één of andere manier wringt die perfectie (neen, ik ben niet objectief, ik ben subjectief).
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Portret van Lago di Braies

          had het liever andersom gezien.
          meer lucht en minder voorgrond.
          vind nu de compo niet mooi.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Portret van Lago di Braies

            Enorme diepte door deze compo, en zeker technisch, alles in de hand. Toch had ik ervoor gekozen de stronk, weg te laten.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Portret van Lago di Braies

              Weer een mooie zo met die reflectie en dat zonlicht op de berg......Over de vertekening...denk dat als je het wil corrigeren er te veel van de onderkant af valt, dus begrijp dat je het zo hebt gelaten...
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Portret van Lago di Braies

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Toch had ik ervoor gekozen de stronk, weg te laten...
                Ik volg. Eén onderwerp is voldoende in dit plaatje. Het verdient alle aandacht.
                De oranje gloed en de weerspiegeling ogen zeer mooi.

                Comment


                • #9
                  Re: Portret van Lago di Braies

                  Andere kijk (als dat mag). Enkel de voorgrond behouden met de knappe reflectie van de berg in het water, m.a.w. bovenaan alles weg zo krijg je een originele kijk op de situatie weg van het klassieke om een creatieve suggestieve kijk te realiseren want wat je ziet is voldoende om verder te denken van wat je niet ziet.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Portret van Lago di Braies

                    Een prima foto met een mooie spiegeling en lichtval op de berg....die twee details maken de foto.

                    gr. Bart

                    Comment


                    • #11
                      Re: Portret van Lago di Braies

                      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Andere kijk (als dat mag). Enkel de voorgrond behouden met de knappe reflectie van de berg in het water, m.a.w. bovenaan alles weg zo krijg je een originele kijk op de situatie weg van het klassieke om een creatieve suggestieve kijk te realiseren want wat je ziet is voldoende om verder te denken van wat je niet ziet.
                      Dat is een goede suggestie.

                      Voor de andere die de boomstronk wegwillen, sorry maar mijn inziens moet die er zijn voor het evenwicht, maar toch bedankt voor de input, zo zien we maar dat iedereen anders kijkt naar de foto en ben ik blij dat iedereen zijn gedacht zegt.
                      Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

                      Comment


                      • #12
                        Re: Portret van Lago di Braies

                        Mooi hoor maar ik had naar de naar buiten vallende bomen toch rechtgezet !
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Portret van Lago di Braies

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                          Mooi hoor maar ik had naar de naar buiten vallende bomen toch rechtgezet !
                          Inderdaad hoe meer ik er naar kijk, hoe meer het opvalt, zal het op mijn (lang) todo lijstje zetten om eens te proberen. Meestal als ik een foto afwerk en online plaats, verander ik er nog weinig aan nadien, want dan komt de volgende foto af die ik wil bewerken... Heb zo nog altijd foto's liggen van Schotland 2011/2012... En sommige van NZ wil ik ook nog eens compleet vanaf nul herdoen, maar o zo weinig tijd...
                          Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: Portret van Lago di Braies

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            had het liever andersom gezien.
                            meer lucht en minder voorgrond.
                            vind nu de compo niet mooi.
                            grt,bouk.
                            Ik vind juist de voorgrond interessanter dan de egale blauwe lucht. Zo zie je maar. Smaken verschillen
                            "The important thing is not the camera but the eye..............

                            but the camera helps "

                            Comment

                            Working...
                            X