Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ierland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ierland

    Volgend jaar ga ik in mei naar Ierland, ben nog maar juist begonnen met de voorbereidingen maar alle informatie is welkom, vooral richting iets onbekendere pareltjes. De 'topspots' ga ik waarschijnlijk wel automatisch tegenkomen op mijn zoektocht
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

  • #2
    Re: Ierland

    Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
    Volgend jaar ga ik in mei naar Ierland...
    welke streek..?
    Noord/Zuid/West Oost..?
    mijn voorkeur het Noordwesten.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Ierland

      Ierland was gedurende jaren onze favoriete vakantiestek.
      Het eerste wat bij me opkomt : welke regio wil je bezoeken ?
      Velen begaan de fout door Ierland volledig te willen zien in één rondreis van bvb. 14 dagen .
      Wie het op die manier doet zal misschien wel de topspots (zoals jij ze noemt), of beter de door toeristen platgetreden bezienswaardigheden, gezien hebben, ook veel km gebold hebben, maar of je dan Ierland gezien hebt....
      Persoonlijk deden wij een zevental reizen naar Ierland en nog steeds hebben wij het gebied van de Wicklow mountains niet gedaan...

      Comment


      • #4
        Re: Ierland

        Ik met mijn vriendin hebben gewoon beslist: Ierland/mei 2015, 14 dagen ongeveer. En van wat ik zoal gezien had op tv en elders sprak de westkust mij wel aan qua beelden, papegaaiduikers zien is een must, daarom ook de keuze van eind mei. Whale spotting e.d. zijn niet noodzakelijk. Ben ook nog niet zeker of 1 - 4 standplaatsen en telkens van daaruit tochtjes te doen of eerder meer een roadtrip met om de 1 a 2 dagen met telkens een andere verblijfplaats.
        Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

        Comment

        Working...
        X