Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achensee -- Oostenrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Achensee -- Oostenrijk



    grtz patje

  • #2
    Re: Achensee -- Oostenrijk

    mooi zo met die weerspiegeling.
    alleen mag ie wel wat groter.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Achensee -- Oostenrijk

      heel mooie compo en weerspiegeling!
      Foto is wel heel korrelig...denk dat de hoge ISO waarde (1600) hier ook wel voor iets tussen zit (hoewel de 5D Mark II dit toch wel zou moeten aankunnen?)
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Achensee -- Oostenrijk

        Afbeelding komt inderdaad heel ruizig over, spijtig want het valt wel op
        Persoonlijk zou ik, denk ik, gekozen hebben om het gebouwtje niet zo centraal te plaatsen.
        Ik heb nu het gevoel dat de mooiste delen van de omgeving worden weggestoken door dat gebouw

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Achensee -- Oostenrijk

          Een schitterende plaat die zeker 1024 mag zijn, al was het maar om ons te plezieren.
          Heel mooi zoals alle lijnen naar het huisje lopen. Zo geweldig, dat het lijkt of het huisje van je af beweegt .
          Wel een stevige vertekening, als ik zo naar de t.o. liggende oevers kijk.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Achensee -- Oostenrijk

            Het lijkt alsof in dat huisje een groot gat zit waar alles naartoe beweegt, vreemde opname maar daarom dan ook zo fascinerend.
            Ruis is een tikkeltje storend.
            BD0723BE

            Comment


            • #7
              Re: Achensee -- Oostenrijk

              Prachtige locatie, maar de compositie kon toch beter, zoals ie nu is vind ik het te centraal.
              die stijger naar het huis dat kon je toch beter benadrukken dacht ik.
              De bewerking is er toch over, hier past meer een een zachte en natuurlijke bewerking, nu is die veel te pittig.
              teveel contrast, tonaliteit in de lucht, het water te groen, en de sensorvlek rechts in de lucht maken van dit totaal naar mijn smaak geen top-plaat.
              Ik zou graag het origineel eens zien.
              Sorry als dit te recht door zee is, maar het merendeel van mijn commentaar zit toch in de bewerking, daar kan je iets aan doen dus.

              Comment


              • #8
                Re: Achensee -- Oostenrijk

                Compositie vind ik dan weer wel top, voor mij moet niet elke stijger uit de linkerbeneden hoek vetrekken... Door een beetje te breken met deze regels heb je voor een sterke compositie. Maar die nabewerking is niet goed, maar dat is hierboven al uitgebreid aan bod gekomen
                Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Achensee -- Oostenrijk

                  Ruis, kleurzweem, holle horizon, sensorvlek ... het is allemaal al gezegd, maar het viel mij ook meteen op nog voordat ik de commentaren las.
                  Mbt tot compo heb ik er geen probleem mee dat deze centraal is. Misschien onderaan een stuk er af zodat deze écht centraal is.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Achensee -- Oostenrijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Wel een stevige vertekening, als ik zo naar de t.o. liggende oevers kijk.
                    +1, mooie foto, maar die vertekening stoort me enorm.

                    Comment

                    Working...
                    X