Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The old man

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The old man



    Deze plek hoeft waarschijnlijk geen uitleg meer...
    We waren die dag extra vroeg opgestaan en de gastvrouw van de b&b verklaarde ons zot om zo vroeg op te staan tijdens een vakantie.
    Ze had al veel mee gemaakt, maar nog nooit een paar zotten die elke dag voor dag en dauw opstonden Nochtans, het loopt daar vol met fotografen...
    Na een korte rit en een uurtje klimmen in het pikkedonker kwamen we dan op de plek aan die we vooraf hadden uitgekozen.
    En dan was het wachten tot de zon op kwam...en ondertussen het statief goed vasthouden want het waaide daar gelijk zot .











    facebook

    500px

  • #2
    Re: The old man

    Tja....Zeer mooi...Het licht, de wolken, compo...
    Hij lijkt wat naar links te hellen, maar dit kan ook een vertekend beeld zijn door de schuine oeverlijnen.

    Ook het vroege opstaan hier zeker beloond...Ik ben ook altijd zo zot om regelmatig om 4 of 5 uur tijdens de vakantie al op te staan....Maar als ik dan de foto's zie met mooi ochtendlicht, is het zo weer vergeten.
    Last edited by jos82; 18 oktober 2014, 20:13.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: The old man

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Tja....Zeer mooi...Het licht, de wolken, compo...
      Hij lijkt wat naar links te hellen, maar dit kan ook een vertekend beeld zijn door de schuine oeverlijnen.
      ivm dat afhellen...we waren er de dag voordien ook al eens geweest overdag (kwestie van de wandeling te verkennen voor we hem in het donker deden) en had toen al een paar "testshots" genomen. En telkens toen ik de foto op het schermpje bekeek, dacht ik ook dat de foto schuin stond. Maar het is inderdaad gezichtsbedrog, de camera zelf stond waterpas. Ik had toen ook een aantal shots geprobeerd die "voor het oog" recht stonden, maar dan trok ik andere stukken scheef. Dan maar besloten om ze gewoon allemaal gewoon waterpas te nemen...het is wat het is eh
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: The old man

        Dacht inderdaad al dat het gezichtsbedrog was....Bedankt voor de uitleg.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: The old man

          Het vroeg opstaan zeker beloont !
          Prachtig licht, kleuren en compo. MOOI.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: The old man

            Sjiek, echt mijn ding :-) groen, schaduw, wolken.
            En toch, ...waar is deze genomen?
            " Make RAW Not WAR"
            Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

            Comment


            • #7
              Re: The old man

              Bedankt om zo vroeg op te staan en ons te laten genieten van deze prachtige foto.
              Knap gedaan

              Comment


              • #8
                Re: The old man

                Ik ken de plek ... maar enkel van de vele foto's die ik er reeds van gezien heb.
                En zolang ze deze kwaliteit hebben, vervelen ze me niet

                Comment


                • #9
                  Re: The old man

                  mooi licht en een schitterende wolkenpartij.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: The old man

                    Oorspronkelijk geplaatst door Duvel_lover Bekijk bericht
                    Sjiek, echt mijn ding :-) groen, schaduw, wolken.
                    En toch, ...waar is deze genomen?
                    dit is the old man of storr in Schotland, Skye
                    facebook

                    500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: The old man

                      dit is ver één van de mooiste dat ik van deze locatie heb gezien !!!
                      dat licht ,die wolken en kleuren ,ook heel mooi de weidsheid weergegeven ,
                      toppertje

                      Comment


                      • #12
                        Re: The old man

                        Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                        Bedankt om zo vroeg op te staan en ons te laten genieten van deze prachtige foto.
                        Knap gedaan
                        Heel goed gezegd
                        http://www.smuttynose.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: The old man

                          Heel bekend en één van de meest gefotografeerde plaatsen in Europa denk ik.
                          Maar op deze manier gebracht verveelt het nooit, heel mooi die ochtendsfeer
                          Goede voorbereiding gedaan en deze is dik beloond met deze schitterende opname

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: The old man

                            Met deze foto heb je mooi weten vast te leggen dat er nog mooie plekjes zijn in de wereld.
                            Je zou er zo naartoe willen gaan.
                            Echte natuurgetrouwe kleuren en scherp, dik OK voor mij
                            BD0723BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: The old man

                              deze gekende locatie uitstekend in beeld gebracht.
                              www.photo-rudi.be

                              Comment

                              Working...
                              X