Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OS X Yosemite

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • OS X Yosemite

    OS X Yosemite vanaf vandaag beschikbaar. Ik ben hem alvast aan het downloaden ben benieuwd.

    al 1Gb van de 5.16 Gb binnen

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: OS X Yosemite

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    OS X Yosemite vanaf vandaag beschikbaar. Ik ben hem alvast aan het downloaden ben benieuwd.

    al 1Gb van de 5.16 Gb binnen

    mir
    Vandaag? Ik draai er sinds gisteren op :-)
    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

    Comment


    • #3
      Re: OS X Yosemite

      Ik kreeg pas vandaag de melding En wat vind je er van ?

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: OS X Yosemite

        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Ik kreeg pas vandaag de melding En wat vind je er van ?

        mir

        Net als toen IOS 7 uitkwam ... Ik vind, op het eerste zicht, het uitzicht, er wat minder uitzien. Die iconen bvb nogal kinderachtig, of hoe met ik dat zeggen

        Voor de rest moet ik nog testen, toen Maverick er op kwam, draaiden heel wat van mijn lettertypes in Indesign en Illustrator in de soep, hoop dat ze niet dezelfde fout gemaakt hebben
        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

        Comment


        • #5
          Re: OS X Yosemite

          Ok we zien wel , ondertussen met handbrake een dvd aan het omzetten dus yosemite moeteven wachten . Zou graag al mijn dvd's en bluray's omzetten om te kunnen bekijken in iTunes en apple TV 3 . Op de pc een bluray aan het converteren en op de iMac een DVD ben benieuwd. Jammer dat je in iTunes niet automatisch een dvd kan importeren zoals je een audio cd kan importeren dat zou pas handig zijn.

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #6
            Re: OS X Yosemite

            Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
            Net als toen IOS 7 uitkwam ... Ik vind, op het eerste zicht, het uitzicht, er wat minder uitzien. Die iconen bvb nogal kinderachtig, of hoe met ik dat zeggen

            Voor de rest moet ik nog testen, toen Maverick er op kwam, draaiden heel wat van mijn lettertypes in Indesign en Illustrator in de soep, hoop dat ze niet dezelfde fout gemaakt hebben
            Net ook de upgrade gedaan. Het is ziet er inderdaad platter uit. De 3D look is eruit helaas. Wie weet worden de iconen weer veranderd naar 3D in de toekomst.
            Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

            Comment


            • #7
              Re: OS X Yosemite

              Dus een beetje zoals op de ipad's.

              Hier is hij de installatie aan het afronden.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: OS X Yosemite

                Hier zojuist Yosemite gedownload en alles draait zoals het hoort, vindt wel dat het iets heeft ... modern ipad achtig.
                :-)

                Senn

                Comment


                • #9
                  Re: OS X Yosemite

                  ga straks de imac updaten, erna mag de macbook ook :-)
                  ben benieuwd om die uitgebreidere iCloud te kunnen gebruiken...

                  Comment


                  • #10
                    Re: OS X Yosemite

                    Hou ons op de hoogte.
                    Ik hoef niet per se de eerste te zijn, en moet sowieso nog wachten, omdat ik nog bezig ben met bepaalde software tests. Misschien wacht ik wel op 10.10.1? Ik had al wel vernomen dat de nieuwe design van OSX alweer wat 'platter' was.
                    Vooraleer over te stappen zal ik wel een nieuwe clone maken van mijn interne HD, zodat ik kan terugstappen, indien nodig.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: OS X Yosemite

                      Heb een dag intensief met Yosemite gespeeld en ben best tevreden. Ik hou van de platte look.
                      Het nieuwe notification center met widgets is geniaal, en ook de mogelijkheid om -eindelijk- voice calls te starten/beantwoorden vanop mijn desktop is een serieuze productiviteits-boost.
                      Geen noemenswaardige nadelen ondervonden hoewel Safari mij toch wel iets teveel op een draaiende strandbal trakteert. Vreemd overigens hoe die strandbal nog niet plat is geworden. Vergeten ?
                      Helaas bleken mijn versie van VMWare Fusion alsook mijn Wacom Intuous drivers niet compatibel te zijn. Ook 1Password moest worden geüpgrade.
                      Of hoe een gratis upgrade plots niet meer zo gratis is...
                      Last edited by trbt555; 19 oktober 2014, 20:26.

                      Comment


                      • #12
                        Re: OS X Yosemite

                        Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
                        De 3D look is eruit helaas. Wie weet worden de iconen weer veranderd naar 3D in de toekomst.
                        Ben je gek ? Plat, platter, platst. Zo plat als een pannenkoek. Gedaan met de fisher price icoontjes en de fonkelende verkeerslichten !
                        Gelukkig is iOS al in orde. En ik kijk vol ongeduld uit naar Android Lollypop !
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • #13
                          Re: OS X Yosemite

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          Ben je gek ? Plat, platter, platst. Zo plat als een pannenkoek. Gedaan met de fisher price icoontjes en de fonkelende verkeerslichten !
                          Gelukkig is iOS al in orde. En ik kijk vol ongeduld uit naar Android Lollypop !
                          Kwestie van smaak he .
                          Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: OS X Yosemite

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            Gedaan met de fisher price icoontjes en de fonkelende verkeerslichten !
                            Gisteren nochtans gezien dat de iconen van programma's die ik net geüpdatet had fonkelende sterretjes rond zich kregen :-)
                            Mss was het vroeger ook al, maar het viel me toch maar nu voor het eerst op :-)

                            Los daarvan, draait voorlopig zoals gehoopt, maar in Safari inderdaad ook gemerkt dat hij af en toe langer moet laden (mss de compatibiliteit van bepaalde addins?).

                            Comment


                            • #15
                              Re: OS X Yosemite

                              Gebruik je ACDSee Pro 3 voor Mac dan kun je beter wachten met updaten naar Yosemite.
                              ACDSee laat na de update geen nieuw geïmporteerde foto's van b.v. geheugenkaart of dergelijke zien.
                              Zelfs meegestuurde foto's in een email krijg je niet meer te zien.
                              Foto's die voor de update al op de computer stonden blijven wel zichtbaar.
                              Het zal waarschijnlijk weer wel opgelost worden maar dat zal net als vorige keer weer wel even duren.

                              Comment

                              Working...
                              X