Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gmail vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gmail vraag

    Hallo mensen,
    advies graag:
    ik gebruik gmail en zou graag gmail constant open willen hebben en toch willen kunnen werken in Google. Hoe doe ik dat? Kan hierover niets vinden
    tevens heb ik de mailnotificatie aanstaat bij instellingen / bureaublad, maar werkt dit niet.
    Kan iemand mij helpen?
    Gr. Joop
    Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

  • #2
    Re: gmail vraag

    Waarom zou je gmail niet constant open kunnen hebben staan en toch werken in google? Open gewoon een nieuw tabblad in uw browser...
    Die notificatie gebruik ik zelf niet, dus kan daar ook niks op zeggen.

    Comment


    • #3
      Re: gmail vraag

      Ik wil wel proberen te helpen, maar ik snap de vraag niet zo goed.
      Ik heb zelf ook altijd mijn gmail open staan, net als een paar andere tabs in mijn browser (Chrome). Extra tabs of vensters kan je er uiteraard altijd bij zetten.

      Wat de notificatie betreft, begrijp ik de situatie niet. Je hebt een functie ergens aangezet in je Windows? Wat verwacht je - dat er rechts onderaan een waarschuwing verschijnt als je mail ontvangt, zoals bij een mailprogramma als Outlook? Het zou kunnen dat er zo een gmail-appje bestaat voor Windows 8, maar daar ben ik niet zo in thuis. Voor notificatie gebruik ik de Google Mail Checker extensie in Chrome, en dat is gewoon een knopje in de menubalk van mijn browser, waar een labeltje op komt met het aantal ongelezen berichten in de inbox. Aangezien mijn gmail ook open staat in de eerste tab van mijn browser, en mijn telefoon eveneens de mail checkt, krijg ik eigenlijk 3 meldingen
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

      Comment


      • #4
        Re: gmail vraag

        De antwoorden hierboven kloppen allemaal.

        Je kunt eventueel ook nog gebruik maken van bijvoorbeeld Firebird om je mail te beheren zoals bijvoorbeeld met Outlook.

        Vind dit soms gemakkelijker om met verschillende mailboxen te werken: 1 Gmail van mij, 1 Gmail voor specifieke zaken en mijn Telenet mail.

        En dan krijg je ook notificaties en inderdaad zoals Pieter zei ook notificaties op iPhone, Samsung Android en Asus Android tablet.
        Eigenlijk teveel notificaties


        Steven
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

        Comment


        • #5
          Re: gmail vraag

          FWIW .... Ik gebruik de extensie "Checker plus for Gmail" .. werkt perfect ..

          Comment

          Working...
          X