Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Melia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Melia








    Last edited by Lagrange; 18 oktober 2014, 19:09.
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

  • #2
    Re: Melia

    Geen reacties? Dat is ook zo stom.
    Gewoon mijn mening (en die zal wellicht niet hetzelfde zijn als die van een ander):
    Het lijnenspel zit heel goed in de hoeken. Lekker strakke foto. Het "zien" van dit onderwerp is al een duimpje waard op zich
    (ja, ik zie zulke dingen gewoon niet)
    Maar ... ik vind de kleurtjes zo gruwelijk lelijk. Niet uw schuld natuurlijk, maar het bepaald wel of ik de foto mooi vind of niet.
    Fototechnisch echt niets op af te keuren, maar als geheel niet mijn ding.

    Comment


    • #3
      Re: Melia

      vind de compo heel mooi, maar vind de bewerking naar een tekening persoonlijk niet mooi, er blijft te weinig gewone foto over voor mij... zou de originele wel eens willen zien want vind hem toch veelbelovend...
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

      Comment


      • #4
        Re: Melia

        Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
        vind de compo heel mooi, maar vind de bewerking naar een tekening persoonlijk niet mooi, er blijft te weinig gewone foto over voor mij... zou de originele wel eens willen zien want vind hem toch veelbelovend...
        Ik denk dat wij niet op dezelfde golflengte zitten.
        Dit is een originele foto en geen bewerking. Het is de zijgevel van een hotel in Düsseldorf.
        De belichting is wat apart, vandaar de ongebruikelijke kleuren in de ramen.
        Last edited by Lagrange; 24 oktober 2014, 11:00.
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

        Comment

        Working...
        X