Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe iMac online kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe iMac online kopen?

    Hallo iedereen,

    Ik wil graag nieuwe imac kopen om mijn foto's te bewerken.
    Tijdens het surfen kwam ik op een "prijsvergelijkingswebsite" (www.imackopen.be)
    Ik verschoot van het verschil in prijs die je betaalt tussen de verschillende aanbieders.

    Hebben jullie ervaring met online kopen?
    Heb altijd wat schrik gehad om online te kopen, maar als je ziet dat verschil soms 100 euro bedraagt dan is dat wel al de moeite natuurlijk...

    Alvast bedankt voor jullie mening...

  • #2
    Re: Nieuwe iMac online kopen?

    Het is duidelijk dat er tussen de duurste en de goedkoopste niet veel speling zit, en dat ligt uiteraard aan de marges die Apple zijn verkooppunten gunt.
    Ik heb in het (verre!) verleden verschillende keren via het werk kunnen kopen, en dan waren er bepaalde voordelen. Nu nog zou ik via een coöperatieve vereniging (van werknemers en gepensioneerde werknemers) kunnen aanschaffen, maar ik heb het toch niet gedaan.
    Zelfs aan een dure en betrouwbare Mac kan er wat aankomen, en dan is het toch goed een verkoper/technicus te kennen. Ik zal ook geregeld in de Apple-shop in Turnhout binnenspringen, al is het maar voor een kleinigheid of om gedag te zeggen, of een vraag te stellen, of om wat tips uit te wisselen... Nee, ik gun de verkopers hun marge, en koop zoiets dus niet online. Trouwens: je kunt ook rechtstreeks van Apple aankopen. Wat ik wel gedaan heb toen ik mijn huidige iMac aanschafte, was het programma van Apple te gebruiken bij het samenstellen van wat ik nodig had (http://store.apple.com/be-nl/mac). Het uiteindelijk resultaat heb ik dan afgedrukt, en dat mee naar de winkel genomen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X